Posts Tagged 'Tetek Besar'

Cara Menikmati Buah Dada/Payudara Wanita | Tips Merangsang Nafsu Dan Menggoda

Cara Menikmati Buah Dada/Payudara Wanita | Tips Merangsang Nafsu Dan Menggoda

MINYAK PERANGSANG NAFSU WANITA>>klik sini

Daripada kajian sains. Adalah naluri lelaki menyukai perempuan buah dada besar kerana ia menandakan kemampuan untuk mengandung dan menyusukan anak.

Bahagian tubuh seperti buah dada dan punggung adalah kawasan dimana lemak DHA iaitu lemak untuk kecergasan otak disimpan. Sebab itu isteri anda akan membesar badan di kawasan-kawasan buah dada dan punggung. Yang penting, galakan isteri untuk makan ikan dan lebih baik lagi sekiranya minyak ikan. Ibu sihat, otak anak pun sihat.

Sebab itu adalah penting kepada ibu yang membesarkan bayi, sedaya boleh menyusukan anak selama yang boleh. Lemak simpanan dikawasan payu dara dan punggung boleh susut dengan sendiri kerana ia ditukarkan kepada susu ibu dan diberikan kepada anak melalui susu ibu.

Lagi banyak anak disusu lagi susut lemak dalam badan ibu.

Berbalik kepada cara untuk membelai isteri yang bertetek besar, atau membelai buah dada isteri ia perlu dilakukan dengan lembut kerana kawasan tetek dan puting tetek adalah kawasan yang sensitif.

Biasanya untuk wanita yang baru kenal belaian buah dada akan gairah apabila disentuh. Wanita yang buah dada pada mulanya kecil, akan membesar apabila tetek selalu dibelai, buah dada diramas dan punting tetek dihisap. Gairah dan berahi wanita dalam seks akan memberi isyarat kepada badan wanita untuk bersedia untuk mengandung. Seperti mana yang dinyatakan sebelum ini, kawasan tetek dan punggung adalah kawasan simpanan lemak dan khasiat sebagai persediaan untuk badan wanita untuk mengandung.

Untuk isteri yang sudah selalu tetek dibelai dan diramas, maka ia boleh menimbulkan rasa kegelian jika belaian dilakukan secara gelojoh. Suami perlu pandai mempelbagaikan cara untuk menikmati tetek besar isteri.

Jangan terus sentuh buah dada isteri terutama puting tetek. Belaian mula dilakukan dengan kawasan sekeliling buah dada isteri. Kawasan bahu, atas buah dada dan pangkal buah dada adalah kawasan mula yang mengairahkan dan biasanya tidak menggelikan. Gosok dan sentuh dengan lembut kawasan itu. Cium bahu dan kawasan atas buah dada.

Jari-jari tangan juga perlu memainkan peranan untuk merangsangkan buah dada. Gosok sekeliling pangkal buah dada isteri dalam bentuk bulatan. Jangan sentuh lagi buah dada isteri. Gosok dan tanyakan dimana kawasan yang menyenangkan isteri dan buat tumpuan disitu.

Bayangkan suami dalam keadaan sekarang. Sambil cium bahu dan kawasan atas buah dada isteri, jari-jari tangan menggosok sekeliling buah dada isteri. Gilirkan antara dua buah dada isteri.

Kawasan pangkal bawah buah dada isteri juga, merupakan kawasan yang sensitif dan gairah seks isteri. Belai dan gosok perlahan-lahan dengan tapak tangan. Gilirkan dengan gosok sekeliling dan gilirkan antara dua buah dada isteri.

Apabila isteri sudah gairah dan mahukan lagi belaian yang lebih. Barulah boleh merangsangkan puting tetek besar isteri. Puting dirangsang dan digairah dengan lidah dan hisapan lembut. Hisap puting tetek dengan cara masukkan puting dalam mulut dan letakkan atas lidah. Pastikan pangkal puting tetek diantara dua bibir suami dan tidak kena kepada gigi. Sambil puting buah dada isteri disedut lembut, gunakan lidah untuk basahkan puting tetek.

Gunakan lidah untuk membuat sentuhan lembut dalam bentuk bulatan sekeliling puting tetek. Yang paling berahi adalah apabila puting disedut, lidah dibawah puting megurut bawah puting tetek, umpama bayi menyusu. Gilirkan sama tempoh masa pada setiap buah dada. Namun begitu, adakala ada belah buah dada yang isteri rasa lebih nikmat, maka maklum balas isteri adalah perlu.

HERBA KUAT STAMINA >> Klik Sini

WANGIAN PERANGSANG >> Klik Sini

GEL TAHAN GELI ZAKAR >> Klik Sini

Jangan lupa, sebelah puting tetek besar dihisap maka sebelah lagi bolehlah dibelai dan diramas. Jangan biarkan mana-mana belah buah dada kosong tidak disentuh dan digairahkan.

Kepada suami, jika mahu belajar cara yang baik menghisap puting tetek besar isteri, perhatikan bagaimana anak anda lakukan.

Sewaktu melakukan hubungan seks, semasa batang zakar berada dalam faraj isteri, tetek besar isteri perlu dibelai dan diramas lembut. Gilirkan dengan hisapan buah dada dan ramasan lembut. Jangan biarkan mana-mana belah buah dada kosong tidak disentuh.

“Breast fuck” atau memancutkan mani antara dua tetek besar isteri adalah satu cara untuk mempelbagaikan hubungan seks. Ia mengairahkan suami dan memberikan kepuasan terutama waktu-waktu isteri datang bulan atau pantang selepas bersalin. Jangan lupa untuk sapu sekeliling buah dada air mani yang dipancutkan. Air mani lelaki perlu dibiarkan sehingga kering. Petua ini boleh membuat buah dada isteri sentiasa tegang.

Satu lagi posisi seks yang boleh menggairahkan buah dada isteri adalah dengan cara isteri diatas. Posisi “Woman on top” ini membolehkan buah dada dicapai dan diramas. Ia juga membolehkan puting tetek dihisap dan dirangsangkan dengan mulut.

Cara Menikmati Dan Membelai Payudara/Tetek Wanita

Cara Menikmati Dan Membelai Payudara/Tetek Wanita

ARTIS BESAR PAYUDARA >> Klik Sini

WANITA BOGEL >> Klik Sini

ARTIS SEKSI >> Klik Sini

Daripada kajian sains. Adalah naluri lelaki menyukai perempuan buah dada besar kerana ia menandakan kemampuan untuk mengandung dan menyusukan anak.

Bahagian tubuh seperti buah dada dan punggung adalah kawasan dimana lemak DHA iaitu lemak untuk kecergasan otak disimpan. Sebab itu isteri anda akan membesar badan di kawasan-kawasan buah dada dan punggung. Yang penting, galakan isteri untuk makan ikan dan lebih baik lagi sekiranya minyak ikan. Ibu sihat, otak anak pun sihat.

Sebab itu adalah penting kepada ibu yang membesarkan bayi, sedaya boleh menyusukan anak selama yang boleh. Lemak simpanan dikawasan payu dara dan punggung boleh susut dengan sendiri kerana ia ditukarkan kepada susu ibu dan diberikan kepada anak melalui susu ibu.

Lagi banyak anak disusu lagi susut lemak dalam badan ibu.

Berbalik kepada cara untuk membelai isteri yang bertetek besar, atau membelai buah dada isteri ia perlu dilakukan dengan lembut kerana kawasan tetek dan puting tetek adalah kawasan yang sensitif.

Biasanya untuk wanita yang baru kenal belaian buah dada akan gairah apabila disentuh. Wanita yang buah dada pada mulanya kecil, akan membesar apabila tetek selalu dibelai, buah dada diramas dan punting tetek dihisap. Gairah dan berahi wanita dalam seks akan memberi isyarat kepada badan wanita untuk bersedia untuk mengandung. Seperti mana yang dinyatakan sebelum ini, kawasan tetek dan punggung adalah kawasan simpanan lemak dan khasiat sebagai persediaan untuk badan wanita untuk mengandung.

Untuk isteri yang sudah selalu tetek dibelai dan diramas, maka ia boleh menimbulkan rasa kegelian jika belaian dilakukan secara gelojoh. Suami perlu pandai mempelbagaikan cara untuk menikmati tetek besar isteri.

Jangan terus sentuh buah dada isteri terutama puting tetek. Belaian mula dilakukan dengan kawasan sekeliling buah dada isteri. Kawasan bahu, atas buah dada dan pangkal buah dada adalah kawasan mula yang mengairahkan dan biasanya tidak menggelikan. Gosok dan sentuh dengan lembut kawasan itu. Cium bahu dan kawasan atas buah dada.

Jari-jari tangan juga perlu memainkan peranan untuk merangsangkan buah dada. Gosok sekeliling pangkal buah dada isteri dalam bentuk bulatan. Jangan sentuh lagi buah dada isteri. Gosok dan tanyakan dimana kawasan yang menyenangkan isteri dan buat tumpuan disitu.

Bayangkan suami dalam keadaan sekarang. Sambil cium bahu dan kawasan atas buah dada isteri, jari-jari tangan menggosok sekeliling buah dada isteri. Gilirkan antara dua buah dada isteri.

Kawasan pangkal bawah buah dada isteri juga, merupakan kawasan yang sensitif dan gairah seks isteri. Belai dan gosok perlahan-lahan dengan tapak tangan. Gilirkan dengan gosok sekeliling dan gilirkan antara dua buah dada isteri.

Apabila isteri sudah gairah dan mahukan lagi belaian yang lebih. Barulah boleh merangsangkan puting tetek besar isteri. Puting dirangsang dan digairah dengan lidah dan hisapan lembut. Hisap puting tetek dengan cara masukkan puting dalam mulut dan letakkan atas lidah. Pastikan pangkal puting tetek diantara dua bibir suami dan tidak kena kepada gigi. Sambil puting buah dada isteri disedut lembut, gunakan lidah untuk basahkan puting tetek.

Gunakan lidah untuk membuat sentuhan lembut dalam bentuk bulatan sekeliling puting tetek. Yang paling berahi adalah apabila puting disedut, lidah dibawah puting megurut bawah puting tetek, umpama bayi menyusu. Gilirkan sama tempoh masa pada setiap buah dada. Namun begitu, adakala ada belah buah dada yang isteri rasa lebih nikmat, maka maklum balas isteri adalah perlu.

JILAT TETEK >> Klik Sini

UBAT PUAS WANITA >> Klik Sini

LAMBAT PANCUT >> Klik Sini

Jangan lupa, sebelah puting tetek besar dihisap maka sebelah lagi bolehlah dibelai dan diramas. Jangan biarkan mana-mana belah buah dada kosong tidak disentuh dan digairahkan.

Kepada suami, jika mahu belajar cara yang baik menghisap puting tetek besar isteri, perhatikan bagaimana anak anda lakukan.

Sewaktu melakukan hubungan seks, semasa batang zakar berada dalam faraj isteri, tetek besar isteri perlu dibelai dan diramas lembut. Gilirkan dengan hisapan buah dada dan ramasan lembut. Jangan biarkan mana-mana belah buah dada kosong tidak disentuh.

“Breast fuck” atau memancutkan mani antara dua tetek besar isteri adalah satu cara untuk mempelbagaikan hubungan seks. Ia mengairahkan suami dan memberikan kepuasan terutama waktu-waktu isteri datang bulan atau pantang selepas bersalin. Jangan lupa untuk sapu sekeliling buah dada air mani yang dipancutkan. Air mani lelaki perlu dibiarkan sehingga kering. Petua ini boleh membuat buah dada isteri sentiasa tegang.

Satu lagi posisi seks yang boleh menggairahkan buah dada isteri adalah dengan cara isteri diatas. Posisi “Woman on top” ini membolehkan buah dada dicapai dan diramas. Ia juga membolehkan puting tetek dihisap dan dirangsangkan dengan mulut.

Nikmat Seks Bersama Auntie Mei

Nikmat Seks Bersama Auntie Mei

Sehari lepas kepulangan Maniam kerumahnya, aku tak dengar apa-apa cerita tentang Devi lagi. Kebetulan pulak, keesokkan harinya aku kena pergi Ipoh…sampaila tengahari Sabtu baru aku sampai balik kerumah.

GAMBAR AUNTIE MANDI>>klik sini

WANGIAN PERANGSANG SEKS>>klik sini

Klik Gambar Utk Gambar Seterusnye

Herba Hebat Puaskan Wanita >>  Kli Sini  <<

Lebihkurang pukul 5 petang tu…. aku relaxla kat belakang rumah…..cari ilham… sambil pasang mata dan telinga…..mana tau ada rezeki baik punya malam ni. Kepala pun dah rasa berat semacamje…. maklumlah dah dekat seminggu air aku bertakung……… tak ada lubang nak pancut. Kalaula dapat lubang cipap betina India tu malam ni …lega sikit…. pikir ku.

Sedang aku terjengah-jengah belakang rumah Devi, tiba-tiba satu suara menegur aku. ……” Hi Encik Mat ..apa cali ?

Terkejut aku….. bilaku toleh belakang … ohhh AHSOO sebelah rumah aku….. Mrs. Ling rupanya, dia menyambung lagi.. ” Itu…. Devi sudah tada la Encik Mat…. itu hali…. dia ada kasi tau sama saya… dia punya laki ajak balik kampung….. sulah ampat ali tada olang loo”

Disebalik pagar dawai yang memisahkan rumah aku dengannya… sesusuk tubuh wanita cina yang indah dengan ketinggian lebih kurang 5 kaki 2 inci… rambut yang diperangkan dan dipotong rapi kebawah sikit dari paras bahu… berdiri dalam jarak 8 kaki didepanku ….memakai baju body shape tanpa lengan…. memperlihatkan ketiak yang licin.. putih… dan singkat sehingga menyerlahkan pusat..dengan seluar ketat yang pompuan biasa pakai untuk aerobik… warna hitam.. ketatttt

Bagaikan terpesona dengan keindahan yang terbentang didepan mataku… aku terus terpaku menikmati kecantikan sesusuk tubuh yang mongel dibungkus kemas oleh kain nylon yang melekat ke badan….. mengikut lekuk-lekuk badan yang hampir sempurna… sehingga tak kelihatan daging belebihan tersembul disana-sini…… Leher bajunya yang luas mendedahkan alur pangkal dua ketul
daging pejal yang montok menonjol kejap disebalik kain yang nipis, dan jelas berbekas bayangan dua biji punat ditengah-tengah kedua-dua ketul daging pejal yang mengkal menunjal kain nylon yang membungkus dua ketul daging itu. Dalam anggaran aku….. ukurlilit dadanya… bersaiz 36inci.

Kebawah sikit dari bahagian dadanya, pinggang yang agak ramping ……dan ditengah bahagian perut yang putih gebu… terserlah sebiji pusat yang masuk agak kedalam…….. dan kebawah sedikit dari pusat itu… dua alur yang bertemu dengan sedikit belahan dibawah…… membentuk bonjolan daging
yang montok…….. agak jelas tertonjol kedepan, diapit oleh sepasang peha yang nampak kemas dan kejap.

klik gambar utk maklumat

HERBA PEMUAS WANITA>>klik sini

Agak lama juga aku menikmati keindahan susuk tubuh Ahsoo jiranku yang terpampang didepan mata…. sehinggalah disedarkan oleh satu suara yang agak sengau dengan pelat Cina, “Hei..Che mat ….lu apa tengok saya itu macam?”menegurku sambil tersenyum…..”Tada..tada apa..Mrs Ling…tadi lu apa cakap” merah sekejap muka aku ….tersipu menahan malu.
” Saya cakap ..itu lumah tala olang…balik kampong” jelas Mrs Ling pendek.” Oooo..” aku ternganga..

“Itu Devi tala kasi tau sama lu ka?” tanya Mrs Ling. ” Tala..” balasku. ” Ini macam..Che Mat tala kawan lagi laa” dia mengusik aku.

Eh..Ahsoo ni macam tau-tau je aku punya skandal dengan Devi…. kataku dalam hati ” Apasal lu cakap itu macam .”aku balas balik.

“Ala… saya tau la itu Devi manyak kawan sama Che mat…. dia ala kasi tau sama saya….. Che mat mannnnnyak baik sama dia…… mannnnnyak kasi tolong sama dia masa itu Maniam tala lumah” jelas Mrs Ling. “Bukan apa Mrs Ling….. kita jiran aa.. mesti kasi tolong satu sama lain.. Kalau jiran susah… kita tolong ..mana tau nanti kita susah.. kita punya jiran kasi tolong pulak” aku jawab balik menjelaskan keadaan.

“Ooo itu macam bagusla….. kalau saya ada hat ka….. bolehla Che mat kasi tolong sama saya ?” dia tanya aku “Itu tala hat punya…. Mrs Ling punya pasal….saya mesti tolong punya….. lu kasi tau saja” balas aku sambil mataku mengamati seluruh tubuhnya yang mongel dengan penuh geram sampai nak meleleh airliur aku…dan…..

“Eh jangan panggil saya Mrs Ling la, Che mat…. saya punya nama penuh Tan Mei Ling… jadi lu panggil saya ..AhMeika…. AhLing ka ..cukupla.. ” pintanya padaku.

“Oklah.. AhLing….. tapi kalau saya salah sebut.. panggil lu darling ka.. jangan marah aaa ” aku saja mengusik Ahsoo tu Ahsoo tu tersenyum membalas “Takpa Che Mat.. saya tala malah punya…… kita
jiran apa… mesti kawan-kawan…. baik-baik” “Eh..u pun jangan encik-encik la… panggil saya Mat… cukupla” Aku cuba memesrakan diriku. “Oklah Che Mat.. eh… Matt” balas Mei Ling.

klik gambar aksi seterusnye

GEL TAHAN ZAKAR DARI GELI>>klik sini

Aku pun menukar topik perbualan “Saya selalu nampak u pegi jogging ….banyak rajin exercise aaa “
” Ya la.. kita mesti kasi badan sihat..kuat..jaga badanla” jelas Mei Ling. Memang boleh katakan ari-ari aku nampak dia balik dari jogging masa aku nak keluar rumah pegi kerja. Dengan rambut perangnya yang diikat macam ekor kuda, tuala kecil kat bahu, seluar ketat, dengan t-shirt separuh pusat.. Dia ni macam dah berumur sikit ..tapi nampak muda… kulit muka dia pun takde nampak berkedut… cantik pulak tu…. ada la…. iras-iras Sara Loo, artis cina Malaysia yang popular tu.

“U punya umur berapa AhLing” tanyaku “O..saya ka…lu ingat belapa?” Tanya Ahsoo tu balik “Saya ingat…. 28 ka 29 itu macam?” jawabku “Wah itu macam manyak mudala saya….sudah Ampat Tiga looo.. saya punya umur!!!” sambil ketawa girang sehingga bergoyang-goyang kedua buah daging
pejal didadanya “Betulka…” aku melopong….”Betulla…. saya anak pelempuan pun sudah 20 ooo!!” jelasnya lagi nampak bangga bila aku meneka umurnya 15 tahun lebih muda ” Ohhh… itu u punya anakka…mati-mati saya ingat itu u punya aadik…?” aku lambung Ahsoo tu lagi ” Tadala..itu saya puny aanak la” dia menegaskkan….Tapi memang betulpun…Ahsoo ni nama jauh lebih muda dari umurnya. Wahhh….ini barang baik ni…kalu luar pun dia jaga macam tu…yang dalam lagila…bisik hati aku.

” U punya husband saya jarang nampak” aku cuba merisik ” Ooo..dia ada selalu ada lumah punya dalam .. sudah dekat 12 tahun sakit..tala kuat bangun…mahu jalan pun ..pakai itu kelusi loda”
terang Ahsoo tu.

Wahh..ini macam lagi bagus….. cantikkk…ini mesti dah lama haus nih….kalau aku dapat Ahsoo ni….tiga ari-tiga malam aku tak keluar bilik..memang aku kerjakan cukup-cukup….. kataku dalam hati melayan perasaan sambil terus menikmati sesusuk tubuh yang montok dan menggiurkan…aku mengulum bibirku sambil menelan air liur….Hi kalau aku dapat…satu badan aku jilat nihh…putih melepak pulak tu..kalau kena sedut sikit mesti lebam punya….. aku berangan.

“Sekarang dia ada dalam rumahlaa? Aku saja tanya bodoh.

” Saya punya husband ka.. dia tala..semalam saya punya anak sutulah angkat dia pigi johot balu, pegi dia punya abang punya lumah..lagi satu minggu balu lia balik ..ada hat sikit” jelas Mei Ling panjang lebar.

“Apasal lu tada pegi sekali….wahh..ini macam lu sorang la tinggal lumah..lu tala takut ka?” aku cuba meninjau peluang. “Tapa ..saya pun ata hat sikit ini dua tiga hali mau kutip itu sewa lumah..
” balas Mei Ling “Tapi… kalau ada kawan pun… lagi bagut” dia mengacah aku….. “Ini macam
bagi signal je..” aku ligat memusing otak mencari akal.

“Kalau ada apa-apa hal ka..lu panggil sayala..kalau-kalau saya boleh tolong..saya tada hal punya” aku cuba menawarkan khidmatku.

Lepas terdiam sejenak ” Ehh..Aamat…ini malam Saturday night..lu tala pigi
mana ka?” Mei Ling bertanya aku. “Saya ingat tadala AhLing….saya duduk rumah saja..tadi pun baru balik outstation .. .mahu rilek sikit” aku jelaskan program aku malam ini. “Kalau ini malam lu tala hat..senang-senang latangla saya punya lumah…. boleh minum teh..” ahsoo tu membuka tawaran.

Bagai pucuk dicita ulam mendatang..mata mengantuk di surungkan bantal…ini sudah baik punya offer..aku tersengih. Masa tu pun ari dah agak gelap, dah nak masuk malam…, ” Kalau tada apa hal …nanti jam 8.30 itu macam saya sampai la lu punya rumah” aku cuba mencari kepastian “Latangla.. tadi lu cakap pun tala pigi mana..kan” Ahsoo tu seolah-olah menggesa aku.

Aku pun apa lagi, takkan nak menolak rezeki, orang bilang, rezeki jangan ditolak, bala jangan dicari…pintu rezki…ahsoo ni dah bukakan..kejap lagi..pintu cipap dia la aku masuk..Aku tersengih pandang muka ahsoo tu.

“Oklah Ahling..saya masuk dulu ..mau mandila..nanti malam kita sembang lagi lama-lama” aku minta diri sambil hatiku berbisik “Ini kang bukannya sembang yang lama….main lama-lama adale”

Wangian Pheromone Tingkat Ghairah Wanita  >> klik sini << 

Dalam hati aku terus berkata-kata, ” Nampaknya tak sia-sia aku asah kote aku tiap malam sepanjang minggu ni.. kena bertugas ko malam ni mat kecik..hi..baik nasib ko..murah rezeki..dapat lauk daging
cina…bergetah pulak tu… dah kena pakai pun takpala…lagipun aku rasa dah lebih sepuluh
tahun tak kena usik tu…mesti dah ketat punya..lagipun ahsoo ni rajin exercise, …makan ginseng pun mesti kuat tu…nak bagi awet muda konon…siapla ko malam ni ..memang aku kasi lunyai habis lubang puki ko” sambil aku berlalu masuk kerumah…. menyiapkan diri aku untuk diratah ahsoo yang dah kelaparan macam rimau yang tak dapat makan bertahun-tahun..

Cuaca yang tadinya cerah, tiba-tiba turun rintik-rintik hujan menitik setitik demi setitik ke atas bumbung rumah aku yang akan membentuk lopak-lopak air diatas tanah yang kering dan membasahi rumput-rumput ditepi longkang yang mula kekuningan setelah lebih kurang dua minggu hujan
tak turun dikawasan taman tempat aku dan jiran-jiran aku tinggal.

Selesai mandi, aku menyarungkan seluar bermuda dan t-shirt yang agak longgar, dan mula membancuh tiga biji telor ayam kampung mentah, campur dengan serbuk pasak bumi(tongkat ali), madu dan sedikit makjun. ..Tiga kali teguk je, meruap panas rasa badan aku…ini kena tambah power
ni..silap-silap kena bertarung dengan betina cina tu… mana tau sampai pagi…kalau tak cukup persediaan..na’as aku.

Adegan 1

Tepat jam 8.25mlm, aku pun keluar rumah dengan gagah melangkahkan kakiku ke pagar rumah jiran ahsoo aku….titik air hujan yang turun semakin deras dan besar….hujan semakin lebat….Aku menyelak pintu pagar yang terbuka sikit..dan berlari-lari anak masuk kekawasan rumah ahsoo tu..dengan dada yang berdebar-debar….”Betul ke aku ni..tak pernah aku masuk rumah ahsoo
ni” dalam hati aku Sampaije depan pintu..aku pun ketukla pelan-pelan dua tiga kali …takut
terdengar pulak jiran aku yang lain…sambil mata aku menjeling sekitar kawasan rumah-rumah lain dengan pandangan agak liar.”Ahh..line clear..” kataku.

Tiba-tiba… aku terbau wangian yang harum dan lembut…dan sekonyong-konyong itu juga…terjengol depan mata aku sesusuk tubuh yang hanya dibaluti sehelai baju tidur dari kain sutera yang lembut dan “see thru” ..menjemputku masuk ” Masukla…aamat…mali masuk. ” sambil kepalanya menjengah keluar “Wahh.. hujan lagi lebat aaa…lu ada basahka…sejukka?”

Pandangan aku tak lepas mengamati susuk tubuh ahling ..tak berkelip mata aku..cuma mampu berkata ” Ya..ya..hujan lebattt…sejukkk” sambil melangkahkan kaki kedalam rumah.

Pompuan cina tu mengiringi ku ke sofa dan menyuruh ku duduk, sambil menyapa ” Apa mau minum Mat…hujan ini macam… sejuk…mesti mau kasi panas sikit…. wineka… liquorka…bolehka Mat ?” Ahsoo tu tanya aku.

“Apa-apa pun bolehla AhLing…saya semua boleh” aku membalas sambil terus menghayati tubuh betina cina tu…yang berdiri didepanku dibawah cahaya lampu ruang tamunya..dan kelas terbayang disebalik kain yang nipis tu…sebatang tubuh yang mungil dan montok…

Ahsoo tu pergi kedapur dan datang balik dengan memegang sebotol wine merah dan dua butir gelas… meletakkannya diatas meja…dan duduk dihujung sofa panjang dengan kaki tersilang.. mengadapku… belahan bawah baju tidurnya terselak..menyerlahkan sebahagian pehanya yang gebu dan betisnya yang bunting padi putih melepak.

Dipendekkan cerita, lepas kena dua tiga gelas wine merah, sambil kami bersembang, …aku dah sedikit senoneng..masa tu cerita pun dah mula open …puas aku angkat, lambung ahsoo tu dengan kata-kata pujian ..biar dia terangkat habis…sambil kona-kona sikit..

Makin lama aku tengok ahsoo tu pun dah semakin tak senang duduk macam mengharapkankan sesuatu…….beberapa kali dia bertukar silang kaki..dan bila pehanya terangkat kelihatan warna merah seluar dalam sutera yang menutupi setompok daging di celah pehanya yang putih melepak…… bila tangannya menyelak-nyelak rambut perangnya bawah sikit paras bahu… terserlah pangkal
lehernya yang putih bersih…sesekali terlondeh leher baju tidurnya sehingga menampakkan tompokan warna merah kain sutera yang membungkusi kedua-dua daging pejal diatas dadanya yang membengkak ..montok…pangkal dadanya…jangan ceritala..putih melepak..kalau kena love bite sikitje mesti lebammmm.

Orang kata warna merah ni boleh merangsang nafsu. Memang betulla..kote aku pun makin lama dah makin tegang..

” Ah ..kacau ni..tak pakai sepender pula..jangan-jangan..ahsoo ni dah perasan kote aku yang mula terjungkit-jungkit dibawah seluar kat celah peha aku…asyik dia jeling-jeling kat situ je..” kataku.

Aku pun bangun perlahan, sambil menegakkan pinggang…Melihat aku bangun Ahsoo tu bersuara ..”Sini mali dekat duduk la Mat” mempelawa aku duduk sebelah nya…

Pucuk dicita ulam mendatang, aku pun terus duduk disebelah kiri Ahsoo tu …dan otomatikje..tangan kanan aku memaut pinggangnya …dia agak tersentak dan memandang mukaku…..mata kami bertentangan… seketika matanya yang tak berapa sepet tu semakin layu dan kuyu makin terpejam… sambil bibirnya yang basah agak terbuka sedikit… mengharapkan sesuatu….dan tangan kanannya
merayap kepeha aku..dan terus memegang batangku yang semakin keras menegang
dan memicit-micit pelahan..

“Wow…besar..panjang…kelas” Ahsoo tu berbisik manja dengan suara yang gemersik diantara dengar dengan tidak….sambil tangan kirinya melingkar kepinggangku dan menarik badan aku rapat keadannya.

Perlahan aku mendekatkan mukaku kemuka betina cina tu sambil aku menghembus-hembuskan nafas aku keseluruh muka dia..dan bibirku merapat kebibir yang mungil dan berair ..terus mengucup lembut…pantas bibir MeiLig cuba menangkap bibirku ….aku mengelak sikit dan melarikan mulut
trus menelusuri bahagian bawah telinga betina cina tu sambil menghembuskan nafas aku kelubag telinga dan mula membuat jilatan dibawah cuping telinga betina cina tu…saja nak tambahkan gairah cina tu sikit….nafas MeiLing seakan tersekat-sekat.

Dadanya yang mula menekan rapat kedadaku terasa berombak kuat…..dua ketulan daging yang makin membengkak begitu terasa menunjal dada aku..sambil nafas ahsoo tu semakin kuat terhembus dari lubang hidungnya dan mulutnya menghasilkan suara mendesah perlahan..”ahh..ahhh..ahhh”

Aku tau dah..ahsoo ni mesti dah mula stim ni…ahsoo tu mengalihan tanganya memaut belakang leher aku…dengan kepalanya meliuk lentuk ..menyerlahkan lagi batang leher nya yang putih bersih..

Aku terus membuat serangan disekitar batang leher dan telinga ahsoo tu sambil menyedut dan sesekali mengigigit lembut. Betina cina yang makin terangsang tu…menyambar mulut ku dengan mulutnya..dan menjulurkan lidahnya kedalam mulut aku …meminta disedut..

Aku mengulum lidah MeiLing dan menyedut panjang-panjang sambil memain-mainkan lidahku ..sambil tangan kanan aku memaut kuat pinggang nya.. tangan kiri aku mula menguraikan tali pinggang baju tidurnya..dan terus merayap naik kebahagian dada sebelah kiri …

Seketika tangan aku bermain-main diatas coli warna merah menyala..dan mengusap-usap lembut tetek ahsoo yang mengkal dan montok ..mengusik-usik punat yang keras menunjal kain coli yang nipis ….dan dengan lembut menyelinapkan tapak tangan aku kedalam coli…maka terlekaplah tapak
tangan aku diatas seketul daging yang pejal yang semakin membengkak ..menunggu masa
untuk dilepaskan dari bungkusannya..

Tangan kanan ku pantas menjalar keatas ..dan TASS..terburai lah kain sutera yang kemas membungkus kedua buah dadanya..dan tersembullah dua buah gunung yang tersergam indah …Tanpa membuang masa tangan kiriku terus melakukan ramasan dan ulian keatas daging pejal disebelah kiri menggentil-gentil putingnya yang agak kemerahan dikelilingi bulatan kecil warna coklat kemerahan… dan sebelah kanan daging montok pejalnya pula aku ramas-ramas dan uli…. bersilih-ganti aku mengerjakan kedua-dua buah tetek yang mengkal dan montok sambil menggentil-gentil putingnya yang semakin tegang ….sementara mulutku dan mulut ahsoo tu tak putus-putus berkucupan saling sedut menyedut lidah satu sama lain…sampai berdecit-decit bunyinya.

Aku melepaskan mulutku dari berkucupan dengan ahsoo tu …dan mulutku mula menyelusur kebawah sambil menjilat-jilat dan menyedut pangkal leher dan atas dadanya…. sehinggalah sampai ke sebutir punat yang terjojol..dan terus melepaskan nyonyotan demi nyonyotan dan memainkan lidah aku
disekeliling kedua-dua putting tetek kiri dan kanan silih berganti..menyedut dan menggigit lembut seluruh kawasan lembah yang memiliki dua gunung betina cina tu.. yang dah lama kegersangan…. sampai habis dibasah dengan airliur aku.

Sesekali tubuh betina cina tu terangkat-angkat sambil merintih kesedapan bila aku nyonyot dan gigit-gigit putingnya “Aah.. mmatt… sedapppp….lagi hisap Mattt” MeiLing merengek sayu menikmati adegan yang baru saja bermula…

Puas aku nyonyot putingnya yang agak comel…aku tolak badan ahsoo tu ke sofa yang dibalut dengan kulit dan mengalas kepalanya dengan bantal kecil yang ada….Dia menurut lembut..tangan ku menyelak kain sutera yang membalut sebahagian tubuh betina cina tu….mengangkat sedikit badanya dan melurutkan lengan baju tidurnya kebawah…

Terhidang didepan mata aku sekujur tubuh yang putih melepak agak kemerahan..sampai agak jelas urat-urat dibawah kulit yang mulus dan lembut itu….terdampar menanti untuk diterokai bukit bukau dan lembah belukarnya..dan daging-daging pejal yang sedia untuk diratah.

MeiLing memaut badanku dan menyambar mulutku dengan mulutnya yang mungil …dan cuba menarik baju aku keatas ..kami melepaskan kucupan dan aku membantu ahsoo tu membuka baju aku…Dengan pandangan yang geram dia mangamati tubuh ku yang agak tegap dan sasa ( bukan nak puji diri..tapi aku selalu juga angkat weight..bukan apa..macam kata ahsoo tu …jaga badan) dan
terus memeluk aku dan merapatkan buah dadanya ke dadaku….kedua-dua teteknya yang pejal tu menongkat dada aku sambil badannya bergoyang menggesel-geselkan kedua-dua tetek montoknya kedadaku.

Aku melepaskan pelukan… dan mengalihkan kedua kakinya kesebelah dalam sofa…kote aku yang dah tegang ..terjungkit je disebalik seluar aku. Aku bangun dan melurutkan seluar bermuda aku dan terjulurlah sebatang kote yang keras dan tegang …masa tu kalau gantung dua biji kelapa muda
pun takda hal punya ..

Melihatkan kote aku je ..MeiLing pun terus bangun menyambar kote aku dengan tanganya dan menggenggam dengan geramnya..terus mendekatkan mulutnya ke kote ku dan menjelirkan lidahnya memulakan jilatan di sekeliling kepala dan batang aku membawa ke pangkal dan terus kedua-dua biji aku yang kejap tergantung dijilat dan disedut-sedutnya…

Ahsoo tu membuka mulutnya dan mula mengulum batang aku sambil lidahnya membasahi kote ku dengan airliurnya dan sesekali hujung lidahnya bermain-main di lubang kecil dihujung kepala kote ku.Sambil tangannya menggenggam erat pangkal koteku…mulutnya disorongkan kedepan dan
kebelakang sambil lidahnya bermain-main diseluruh bahagian koteku..sesekali disedutnya kuat sampai agak cengkung bahagian pipi dimulutnya. Puas dia mengulum dan menghisap kote aku..lidahnya mula menjalar keperutku sambil kedua tangannya menggosok dan mencakar lembut belakang badan aku..dan terus ke puting kecil tetekku .. menghisap dan menyonyot lembut….aku pulak memang pantang kena sedut kat putting tetek aku..terus tarik badan dia bangun mengadap aku dan dengan cepat memeluk pinggangnya dan mengulum lidahnya…panjang juga lidah ahsoo ni..sedap pulak tu…kami seling menyedut dan menelan airliur satu sama lain…masa tu aku dan betina
cina tu dah bogel abis…kote aku pula saja aku sondol-sondol kan kat celah peha
ahsoo tu….kat bawah tundunnya yang agak tembam dan ternaik sikit…..terasa basah sikit kat kote aku.

” Dah berair dah ..ahsoo ni..sekejap lagi ..memang aku makan biji kelentit merah ahsoo ni” kataku dalam hati.

Puas berkucupan…aku baringkan betina cina tu kesofa turut baring disebelahnya..(mujur sofa tu agak besar.muat juga dua orang ..tapi berhimpit sikitla) Lidahku terus menjilat-jilat bawah telinga ahling dan terus menjalar kebahagian dadanya dan kembali menyonyot dan menyedut tetek dan puting bersilihganti ….sambil tangan kanan ku meramas ramas tundun dicelah peha betina cina tu dan jari hantu ku pun mula mencecah dan menjolok-jolok kedalam belahan alur yang semakin basah berlendir… Mimi membuka sikit pehanya supaya senang sikit jari ku meneroka alur cipapnya yang begitu lama kegersangan…jari telunjuk dan jari manisku menguak bibir cipap yang terbuka sedikit dan menjolokkan jari hantu kepermukaan alur yang berair hangat dan terus menari-nari meniti belahan..keatas dan kebawah.

Hujan diluar semakin lebat..seolah-olah mengiringi aksi-aksi yang semakin rancak diatas sofa antara aku dan ahling…ahsoo jiranku…kesejukan suasana diluar diimbangi dengan kehangatan tubuhku dan tubuh betina cinatu yang bakal bercantum menjadi satu.

Terangkat-angkat punggung betina cina tu bila jari ku menggentil-gentil biji kelentitnya yang semakin mengeras….Sekeliling lubang cipap ahsoo tu semakin basah…diatas..mulutnya tak berhenti mengerang dan mengomel ..sekejap cakap cina (aku pun tak paham) sekejap “Ahhh..ahh. lagi
..mmattt ..lagiii …sedappppp …uuhhhh”

Aku jolokkan dua jari aku masuk kelubang cipapnya ..agak sempit juga..dan terasa ketat bila betina cina tu mengemutkan pantatnya.. (maklumla lama dah tak pakai..lebih 10 tahun beb…aku agak ..ahsoo ni mesti kuat makan ubat cina..ginsengke..entah apa-apa lagi. ..lantah dia le..janji..kejap lagi ..masakla lubang cipap betina cina ni kena sodok dengan butuh aku )

Puas aku kelebek cipap dan gentil biji kelentit ahsoo tu dengan jari-jemariku….aku bangun dan melipat kaki ahling..dengan lututnya terjongkit dan menguak pehanya yang putih gebu .terkangkang…dibawah cahaya lampu ruang tamu yang terang benderang .terserlahlah tundun
cipap yang tembam yang bakal aku lunyaikan.

Dicelahan bibir cipap yang sedikit terbuka …kelihatan bahagian dalam cipap ahsoo tu yang kemerahan dan berkilat basah..disekeliling tundun yang tembam tu licin bersih macam baru lepas kena cukur..cuma ada setompok bulu puki yang ditinggalkan berbentuk V diatas alur cipap

Tak tunggu lama ..aku pun menyembamkan muka aku kecelah pehanya…… menjilat, menyedut dan menggigit-gigit tundun cipap dan peha yang putih kemerahan ahsoo tu dengan geram ….sampai kelihatan bekas-bekas sedutan yang meninggalkan lebam=lebam kemerahan diatas kulit pangkal pehanya ….. dan lidahku pun mula menerokai alur cipapnya yang semakin berair…sambil
kedua tanganku terus menguak pehanya…terkangkang.

Sesekali aku menjulurkan lidah ku kedalam lubang cipap sambil bibirku melekap menyedut bibir dalam cipap betina cina tu… Aku mainkan lidah ku pada biji kelentit ahling yang merah menonjol..dan bersuara “Ah ling..lu punya pantat baaanyak sedap..panas… lu ada sedap ka saya jilat “

“Sseeddappp..aah..mmattt…lagi kasi jilat ..ah ..ah ..sedapppp..suck it matt..suck it honey” suara ahsoo tu bergetar.

Betina cina tu dah syok abis…kedua tangannya sekejap meramas-ramas kedua teteknya sambil bahagian dadanya terangkat-angkat dengan mulutnya merengek-rengek kesedapan. ( bising juga mulut betina cina ni bila dah stim ..nasib baik rumahnya tertutup rapat dan kat luar hujan lebat)

MeiLing terus mengayak-ayakkan punggungnya dan menunjal-nunjalkan tundun cipapnya yang basah berlendir kemuka aku ..sesekali dikepitnya kepala aku dengan pehanya ..

“Uuoohhh yesss..matt…suck it honey ..!!!” dan dipegangnya rambut aku sambil ditekankan kepala aku kearah pantatnya..sampai habis berlumur dengan air pantat ..muka aku….Kalau boleh ..agaknya kepala aku aku pun nak dimasukkan dalam lubang cipap dia…lagi-lagi bila aku sedut dan
nyonyot-nyonyot biji kelentitnya.

Selang tak lama kemudian..rengekan betina cina makin kuat.. ‘Uhh.. uhhh… uhh… ahhhmmmatttt…. sedap.. amat… saya.. air mau keluar.. amatt..lagi hisap.amattt..lagii…suck it mat..suck my clit honey”

Mulut dan lidah aku makin mengganas..dengan..seluruh muka aku sekali aku tonyohkan kat lubang pantat betina cina tu…dan akhirnya.

“Agghhhhhhh…I’m commmmiiiiiiiiiiing” Ahsoo tu mengerang kuat.

Ditekannya kepala aku kelubang cipapnya dengan sekuat hati ..dan pehanya mengepit kuat kepala aku…teras menyembur keluar air pekat yang hangat ..deras merempuh muka aku yang tersembam… dilubang cipapnya yang basah berlendir….sampai nak lemas aku dibuatnya.

Aku angkat muka aku yang bersememeh dengan air puki cina tu dan memandangnya ..Ahsoo tu membuka matanya dan meleretkan senyuman dibibirnya yang bak ulas limau ..mempamerkan muka yang kelegaan…

Aku mengesat muka aku dengan t-shirt aku dan selepas beberapa saat, aku tarik tangannya dan mengarahkannya bangun..dan memusingkan badannya membelakangkan aku dan menolaknya mengadap sofa…dengan kedua tangannya bertahan di hujung sandaran sofa dalam posisi sedikit menonggeng…

Aku pun bengkokkan kakinya supaya berlutut diatas sofa ..sambil menekan pinggangnya kebawah..dan menarik punggungnya sedikit keluar…melentik…punggungnya yang pejal aku ramas-ramas dan tepuk-tepuk…pehanya terkangkang sedikit….dan kelihatan lubang cipap ahhsoo tu yang merah berair-air..terkemut-kemut ..dicelah pehanya yang putih gebu..menunggu kote aku merodoknya.

Aku yang berdiri mengadap punggungnya membongkokkan badan aku sambil tangan aku menjangkau dua buah tetek nya yang tergantung dan terus meramas-ramas…dan merapatkan muka ku ke telinga ahlingg…

” Lingg…saya kasi masuk saya punya batang yaa” aku minta izin betina cina tu. “Eemmmm…” Mimi merengek manja sambil sebelah tangannya menggapai-gapai mencari kote aku.

Aku menegakkan badan semula dan mengacukan batangku kelubang cipap ahling dan menekan perlahan menjolok lubang cipapnya….terasa sempit dan ketat..nasib baik dah berair..kalau tak susah juga…terlepas je kepala butuh aku kedalam lubang ahling..terasa pantatnya yang panas..mengemut
kepala butuh ku……aku pun terus menjolokkan batang aku semakin dalam ke lubang cipapnya… agak laju dan kuat sikit aku tekan…sampai ahling tersentak ikit.. “Hekkk…Uhh..Uhhh” dengan suara tersekat sekat.

” Ling..sakit ka..” aku tanya dia lembut..”Takkk… sedappp…..lagi dalam ..mattt” pintanya manja

Aku pun membenamkan habis kote aku kedalam puki cinatu ..sampai kepangkal…terasa hujung kote aku menyentuh hujung lubang pukinya dan aku biarkan disitu sekejap…Ahsoo tu semakin kuat mengemutkan lubang pantatnya. Aku menarik keluar batangku perlahan dan menjunamkan dengan laju… Aku memulakan stroke hayunan butuh ku dengan rentak …bila tarik pelahan dan
bila membuat tujahan aku lajukan dan menghentak kuat..

“Hekkk!” bunyi suara ahsoo tu kesenakan..dan membalas dengan kemutannya.. Dua tiga kali aku buat macam tu..Ahsoo tu menggenyeh punggungnya dan menekan kuat cipapnya kepangkal butuhku yang terpacak keras dalam lubang pukinya.

Seterusnya ..aku pun mulakan sorong tarik butuh aku keluar masuk ke pantat ahling…sekejap laju..sekejap perlahan…terasa panas dalam lubang cipapnya yang ketat mengemut butuhku…

Aku ingat ..pantat india je panas ..rupanya lubang puki cina ni pun boleh tahan..kuat dia punya kemut..lagi ketat dari puki Devi…ini tak lain ..mesti penangan ginseng ni…bila aku tujah butuh aku masuk ke lubang pukinya …aku lajukan sikit..bila tarik keluar aku pelankan sikit…sesekali aku hentak butuh aku kuat sikit dan lajukan stroke tujahan butuhku keluar masuk lubang cipapnya… ahling membalas dengan menghayunkan badannya kedepan belakang mengikut rentak ayunan aku dan menghenyakkan punggung semahu-mahunya ke pangkal peha aku.

Ahsoo ni memang betul pandai main..tiap kali aku tarik butuh aku keluar dia pun kemutkan kuat-kuat lubang puki dia sambil mulutnya tak berhenti-henti..” Fuck me mattt..fuck me harder…harder honey… fuckme.. fuckme..baby…fuck me harder…you cock fell gooodd insideme matt..itss soooo
big..and…stronggg….fuck me matt..push it harder”

Aku melayan nikmat kemutan pantat betina cina tu ….” Yess baby…I’m gonna fuck u hard …baby…its hot babe….your cunt is hot baby..it feelss gooodd..my cock felss good inside u..babe”

Dekat setengah jam aku henyak pantat cina tu..betina tu semakin tak keruan…badannya meliuk lintuk kesedapan ” air …mau keluar mat…lagi laju matt…fuck me hard mattt….faster …fuck me mattt ” samil mengayakkan buntutnya kekiri kanan keatas kebawah ..dah tak ada rentak lagi ….aku tahan je butuh aku ..sambil aku memegang pinggangnya membantu betina cina tu menghenyakkan kedepan kebelakang lubang cipapnya ke butuh yang tegang dan keras menujah lubang pantatnya..

Bila aku agak dia dah nak sampai je..aku pun terus cekau rambut dia dan tarik badan nya agak menegak sikit..dan terus menangkap kedua-dua teteknya yang tergantung membuai-buai dan menggentil-gentil putingnya…dan meramas-ramas kedua-dua daging pejal dan montok tu dengan agak kuat..

Punggung cina tu terus mengayak laju..dan dinding lubag pantatnya mengemut-ngemut butuh aku semakin kuat..dan…. “Aaghhhhh…. yes.. yesss mattt ….yesssss …i’m commmmmiiiiingggg
honey.. i’m commmiiiiiiiinggggg” ..sekejapan itu terasa panas butuhku dibanjiri air pekat berlendir yang tersembur dari lubang cipap betina cina tu…aku menguatkan lagi pelukan ku dari belakang dan membenamkan butuh aku sedalam-dalamnya kelubang cipap cina tu…yang klimaks buat kali kedua.. sedagkan aku masih lagi menungu masa yang sesuai untuk meledakkan pancutan air pekatku

Tanpa mencabut butuh yang dikemut erat oleh betina cina tu…. aku membalikkan badannya dan melabuhkan punggungku diatas sofa… manakala badannya membelakangkan aku.. MeiLing mengangkang dan duduk atas peha ku…..Betina cina tu mengambil nafas sebentar sebelum meneruskan aksi-aksi nya yang semakin ganas…sambil duduk aku terus menahan henyakkan dan
hentakkan tundun cipap ahling …tangan aku tak putus meramas-ramas kedua-dua teteknya yang tergantung montok dan pejal…sambil putingnya aku
gentil-gentil..

Kakinya yang dipijakkan kelantai memudahkan MeiLing melakukan hentakan demi hentakan..sambil badannya meliuk-lintuk kekiri kekanan… bila pinggangnya terasa penat sikit..tangannya bertahan diatas lututku sambil punggungnya terus menghenyak pangkal pehaku dan diayak-ayakkan kedepan
kebelakang…

 

 

Alat Besarkan Zakar    >> klik sini <<

 

Lebihkurang sepuluh minit MeiLing dalam posisi begitu…dia berhenti dan memusingkan badannya mengadap aku tanpa mencabut butuh ku..dan terus bercelapak dengan lututnya bertahan disofa. Kedua buah dadanya yang pejal menungkat didadanya terbuai-buai didepan mukaku…terus kucapai dengan kedua tanganku…jari-jemariku terus memainkan peranan.

MeiLing terus melepaskan nafsunya yang sekian lama terpendam dan berusaha gigih untuk menghilangkan kedahagaan pantatnya yang bertahun lama kegersangan tak dijengah oleh lakinya…dengan butuhku yang keras menujah lubang cipapnya………Diluar lopak-lopak besar semakin ditakungi air hujan yang mencurah lebat… manakala didalam…. lubang cipap Ahsoo jiranku
yang sudah lama kering tak terusik kembali dipenuhi air pekatnya ……

Kedinginan malam dah tak terasa lagi pada kami berdua….kerancakan aksi-aksi rakus dan kehangatan tubuhku dan tubuh betina cina tu yang berpadu menghasilkan peluh-peluh yang bercampur baur ditubuh kami……semangat kejirananku yang menebal .. ku gunakan sepenuhnya untuk membantu Ahsoo jiranku yang dah terlalu lama kehausan…. melepaskan kedahagaannya
yang begitu mengidamkan tusukan dan tujahan butuh jantan kelubang cipapnya yang hangat membara

Lubang puki betina cina yang lebih sepuluh tahun tak diusik dan dijaga dengan baik ..kini….hampir lunyai kena sodok dengan butuh aku berulang-ulangkali

MeiLing melonjak-lonjakkan badannya keatas kebawah dengan kedua tangannya berpaut dibahuku.. henjutan-demi henjutan dan kemutan demi kemutan silih berganti..bila rentak dia agak pelan sikit aku hentakkan butuh aku keatas ..sambil tangan aku kemas memegang pinggangnya membantu gerakan
punggung Mimi.

Adala dekat dua puloh minit betina cina tu melanyak butuh aku..sambil mulutnya riuh ..merengek kesedapan..dan…

“Aammatttt…air mau keluar..mmatttt…sedap mat..sedappp…its goddd…fuck me hard matt…faster … laju mat..laju mat..harder honey..lagi kuattt…ssedappMatt….sedappppppp….uh..uhhh…i’m
comiiiiinnnnnggg.. Mat…I’m commmiiinggggggg…” MeiLing mengerang makin kuat

Air mani aku pun masa tu dah sampai kat hujung kepala butuh aku..semacam punya geli aku rasa kepala butuh aku..dia punya nikmat tak boleh critalaa..

Aku pun peluk badan MeiLing sambil mulut ku sebuk menyonyot-nyonyot puting tetek betina cina tu..dan mengangkat punggung aku bangun dari sofa….kaki Ahsoo tu berlipat kat belakang punggung aku..lubang pantatnya ditekankan sekuat-kuatnya dan kedua tangannya dipautkan di belakang
badanku….kedua-dua tanganku mengampu punggung cina tu…dan menghayun sikit punggung MeiLing dan menghentakkan butuh aku makin kuat kelubang puki cina tu…..makin menggila la betina cina tu jadinya…habis muka aku dijilatnya….mulutnya terus mencari mulutku…. dapatje lidah
aku…Ahsoo tu sedut lidah aku sampai macam nak putus …manakala tundun cipapnya melekap dipangkal butuh aku.

Part 2 >>

Cerita Berahi Seks Dengan Auntie Mei

Cerita Berahi Seks Dengan Auntie Mei

Sehari lepas kepulangan Maniam kerumahnya, aku tak dengar apa-apa cerita tentang Devi lagi. Kebetulan pulak, keesokkan harinya aku kena pergi Ipoh…sampaila tengahari Sabtu baru aku sampai balik kerumah.

Gambar Aksi Panas >>>>

Gambar Jilat Cipap >>>

Gebu Macam Zizie >>>
Lebihkurang pukul 5 petang tu…. aku relaxla kat belakang rumah…..cari ilham… sambil pasang mata dan telinga…..mana tau ada rezeki baik punya malam ni. Kepala pun dah rasa berat semacamje…. maklumlah dah dekat seminggu air aku bertakung……… tak ada lubang nak pancut. Kalaula dapat lubang cipap betina India tu malam ni …lega sikit…. pikir ku.

Sedang aku terjengah-jengah belakang rumah Devi, tiba-tiba satu suara menegur aku. ……” Hi Encik Mat ..apa cali ?

Terkejut aku….. bilaku toleh belakang … ohhh AHSOO sebelah rumah aku….. Mrs. Ling rupanya, dia menyambung lagi.. ” Itu…. Devi sudah tada la Encik Mat…. itu hali…. dia ada kasi tau sama saya… dia punya laki ajak balik kampung….. sulah ampat ali tada olang loo”

Disebalik pagar dawai yang memisahkan rumah aku dengannya… sesusuk tubuh wanita cina yang indah dengan ketinggian lebih kurang 5 kaki 2 inci… rambut yang diperangkan dan dipotong rapi kebawah sikit dari paras bahu… berdiri dalam jarak 8 kaki didepanku ….memakai baju body shape tanpa lengan…. memperlihatkan ketiak yang licin.. putih… dan singkat sehingga menyerlahkan pusat..dengan seluar ketat yang pompuan biasa pakai untuk aerobik… warna hitam.. ketatttt

Bagaikan terpesona dengan keindahan yang terbentang didepan mataku… aku terus terpaku menikmati kecantikan sesusuk tubuh yang mongel dibungkus kemas oleh kain nylon yang melekat ke badan….. mengikut lekuk-lekuk badan yang hampir sempurna… sehingga tak kelihatan daging belebihan tersembul disana-sini…… Leher bajunya yang luas mendedahkan alur pangkal dua ketul
daging pejal yang montok menonjol kejap disebalik kain yang nipis, dan jelas berbekas bayangan dua biji punat ditengah-tengah kedua-dua ketul daging pejal yang mengkal menunjal kain nylon yang membungkus dua ketul daging itu. Dalam anggaran aku….. ukurlilit dadanya… bersaiz 36inci.

Kebawah sikit dari bahagian dadanya, pinggang yang agak ramping ……dan ditengah bahagian perut yang putih gebu… terserlah sebiji pusat yang masuk agak kedalam…….. dan kebawah sedikit dari pusat itu… dua alur yang bertemu dengan sedikit belahan dibawah…… membentuk bonjolan daging
yang montok…….. agak jelas tertonjol kedepan, diapit oleh sepasang peha yang nampak kemas dan kejap.

 

AKSI SEBENAR >> Klik Gambar

 

Agak lama juga aku menikmati keindahan susuk tubuh Ahsoo jiranku yang terpampang didepan mata…. sehinggalah disedarkan oleh satu suara yang agak sengau dengan pelat Cina, “Hei..Che mat ….lu apa tengok saya itu macam?”menegurku sambil tersenyum…..”Tada..tada apa..Mrs Ling…tadi lu apa cakap” merah sekejap muka aku ….tersipu menahan malu.
” Saya cakap ..itu lumah tala olang…balik kampong” jelas Mrs Ling pendek.” Oooo..” aku ternganga..

“Itu Devi tala kasi tau sama lu ka?” tanya Mrs Ling. ” Tala..” balasku. ” Ini macam..Che Mat tala kawan lagi laa” dia mengusik aku.

Eh..Ahsoo ni macam tau-tau je aku punya skandal dengan Devi…. kataku dalam hati ” Apasal lu cakap itu macam .”aku balas balik.

“Ala… saya tau la itu Devi manyak kawan sama Che mat…. dia ala kasi tau sama saya….. Che mat mannnnnyak baik sama dia…… mannnnnyak kasi tolong sama dia masa itu Maniam tala lumah” jelas Mrs Ling. “Bukan apa Mrs Ling….. kita jiran aa.. mesti kasi tolong satu sama lain.. Kalau jiran susah… kita tolong ..mana tau nanti kita susah.. kita punya jiran kasi tolong pulak” aku jawab balik menjelaskan keadaan.

“Ooo itu macam bagusla….. kalau saya ada hat ka….. bolehla Che mat kasi tolong sama saya ?” dia tanya aku “Itu tala hat punya…. Mrs Ling punya pasal….saya mesti tolong punya….. lu kasi tau saja” balas aku sambil mataku mengamati seluruh tubuhnya yang mongel dengan penuh geram sampai nak meleleh airliur aku…dan…..

“Eh jangan panggil saya Mrs Ling la, Che mat…. saya punya nama penuh Tan Mei Ling… jadi lu panggil saya ..AhMeika…. AhLing ka ..cukupla.. ” pintanya padaku.

“Oklah.. AhLing….. tapi kalau saya salah sebut.. panggil lu darling ka.. jangan marah aaa ” aku saja mengusik Ahsoo tu Ahsoo tu tersenyum membalas “Takpa Che Mat.. saya tala malah punya…… kita
jiran apa… mesti kawan-kawan…. baik-baik” “Eh..u pun jangan encik-encik la… panggil saya Mat… cukupla” Aku cuba memesrakan diriku. “Oklah Che Mat.. eh… Matt” balas Mei Ling.

AKSI AMOI >> Klik Gambar

Aku pun menukar topik perbualan “Saya selalu nampak u pegi jogging ….banyak rajin exercise aaa “
” Ya la.. kita mesti kasi badan sihat..kuat..jaga badanla” jelas Mei Ling. Memang boleh katakan ari-ari aku nampak dia balik dari jogging masa aku nak keluar rumah pegi kerja. Dengan rambut perangnya yang diikat macam ekor kuda, tuala kecil kat bahu, seluar ketat, dengan t-shirt separuh pusat.. Dia ni macam dah berumur sikit ..tapi nampak muda… kulit muka dia pun takde nampak berkedut… cantik pulak tu…. ada la…. iras-iras Sara Loo, artis cina Malaysia yang popular tu.

“U punya umur berapa AhLing” tanyaku “O..saya ka…lu ingat belapa?” Tanya Ahsoo tu balik “Saya ingat…. 28 ka 29 itu macam?” jawabku “Wah itu macam manyak mudala saya….sudah Ampat Tiga looo.. saya punya umur!!!” sambil ketawa girang sehingga bergoyang-goyang kedua buah daging
pejal didadanya “Betulka…” aku melopong….”Betulla…. saya anak pelempuan pun sudah 20 ooo!!” jelasnya lagi nampak bangga bila aku meneka umurnya 15 tahun lebih muda ” Ohhh… itu u punya anakka…mati-mati saya ingat itu u punya aadik…?” aku lambung Ahsoo tu lagi ” Tadala..itu saya puny aanak la” dia menegaskkan….Tapi memang betulpun…Ahsoo ni nama jauh lebih muda dari umurnya. Wahhh….ini barang baik ni…kalu luar pun dia jaga macam tu…yang dalam lagila…bisik hati aku.

” U punya husband saya jarang nampak” aku cuba merisik ” Ooo..dia ada selalu ada lumah punya dalam .. sudah dekat 12 tahun sakit..tala kuat bangun…mahu jalan pun ..pakai itu kelusi loda”
terang Ahsoo tu.

Wahh..ini macam lagi bagus….. cantikkk…ini mesti dah lama haus nih….kalau aku dapat Ahsoo ni….tiga ari-tiga malam aku tak keluar bilik..memang aku kerjakan cukup-cukup….. kataku dalam hati melayan perasaan sambil terus menikmati sesusuk tubuh yang montok dan menggiurkan…aku mengulum bibirku sambil menelan air liur….Hi kalau aku dapat…satu badan aku jilat nihh…putih melepak pulak tu..kalau kena sedut sikit mesti lebam punya….. aku berangan.

“Sekarang dia ada dalam rumahlaa? Aku saja tanya bodoh.

” Saya punya husband ka.. dia tala..semalam saya punya anak sutulah angkat dia pigi johot balu, pegi dia punya abang punya lumah..lagi satu minggu balu lia balik ..ada hat sikit” jelas Mei Ling panjang lebar.

“Apasal lu tada pegi sekali….wahh..ini macam lu sorang la tinggal lumah..lu tala takut ka?” aku cuba meninjau peluang. “Tapa ..saya pun ata hat sikit ini dua tiga hali mau kutip itu sewa lumah..
” balas Mei Ling “Tapi… kalau ada kawan pun… lagi bagut” dia mengacah aku….. “Ini macam
bagi signal je..” aku ligat memusing otak mencari akal.

“Kalau ada apa-apa hal ka..lu panggil sayala..kalau-kalau saya boleh tolong..saya tada hal punya” aku cuba menawarkan khidmatku.

Lepas terdiam sejenak ” Ehh..Aamat…ini malam Saturday night..lu tala pigi
mana ka?” Mei Ling bertanya aku. “Saya ingat tadala AhLing….saya duduk rumah saja..tadi pun baru balik outstation .. .mahu rilek sikit” aku jelaskan program aku malam ini. “Kalau ini malam lu tala hat..senang-senang latangla saya punya lumah…. boleh minum teh..” ahsoo tu membuka tawaran.

Bagai pucuk dicita ulam mendatang..mata mengantuk di surungkan bantal…ini sudah baik punya offer..aku tersengih. Masa tu pun ari dah agak gelap, dah nak masuk malam…, ” Kalau tada apa hal …nanti jam 8.30 itu macam saya sampai la lu punya rumah” aku cuba mencari kepastian “Latangla.. tadi lu cakap pun tala pigi mana..kan” Ahsoo tu seolah-olah menggesa aku.

Aku pun apa lagi, takkan nak menolak rezeki, orang bilang, rezeki jangan ditolak, bala jangan dicari…pintu rezki…ahsoo ni dah bukakan..kejap lagi..pintu cipap dia la aku masuk..Aku tersengih pandang muka ahsoo tu.

“Oklah Ahling..saya masuk dulu ..mau mandila..nanti malam kita sembang lagi lama-lama” aku minta diri sambil hatiku berbisik “Ini kang bukannya sembang yang lama….main lama-lama adale”

LAGI GAMBAR >> Klik Sini

Dalam hati aku terus berkata-kata, ” Nampaknya tak sia-sia aku asah kote aku tiap malam sepanjang minggu ni.. kena bertugas ko malam ni mat kecik..hi..baik nasib ko..murah rezeki..dapat lauk daging
cina…bergetah pulak tu… dah kena pakai pun takpala…lagipun aku rasa dah lebih sepuluh
tahun tak kena usik tu…mesti dah ketat punya..lagipun ahsoo ni rajin exercise, …makan ginseng pun mesti kuat tu…nak bagi awet muda konon…siapla ko malam ni ..memang aku kasi lunyai habis lubang puki ko” sambil aku berlalu masuk kerumah…. menyiapkan diri aku untuk diratah ahsoo yang dah kelaparan macam rimau yang tak dapat makan bertahun-tahun..

Cuaca yang tadinya cerah, tiba-tiba turun rintik-rintik hujan menitik setitik demi setitik ke atas bumbung rumah aku yang akan membentuk lopak-lopak air diatas tanah yang kering dan membasahi rumput-rumput ditepi longkang yang mula kekuningan setelah lebih kurang dua minggu hujan
tak turun dikawasan taman tempat aku dan jiran-jiran aku tinggal.

Selesai mandi, aku menyarungkan seluar bermuda dan t-shirt yang agak longgar, dan mula membancuh tiga biji telor ayam kampung mentah, campur dengan serbuk pasak bumi(tongkat ali), madu dan sedikit makjun. ..Tiga kali teguk je, meruap panas rasa badan aku…ini kena tambah power
ni..silap-silap kena bertarung dengan betina cina tu… mana tau sampai pagi…kalau tak cukup persediaan..na’as aku.

Adegan 1

Tepat jam 8.25mlm, aku pun keluar rumah dengan gagah melangkahkan kakiku ke pagar rumah jiran ahsoo aku….titik air hujan yang turun semakin deras dan besar….hujan semakin lebat….Aku menyelak pintu pagar yang terbuka sikit..dan berlari-lari anak masuk kekawasan rumah ahsoo tu..dengan dada yang berdebar-debar….”Betul ke aku ni..tak pernah aku masuk rumah ahsoo
ni” dalam hati aku Sampaije depan pintu..aku pun ketukla pelan-pelan dua tiga kali …takut
terdengar pulak jiran aku yang lain…sambil mata aku menjeling sekitar kawasan rumah-rumah lain dengan pandangan agak liar.”Ahh..line clear..” kataku.

Tiba-tiba… aku terbau wangian yang harum dan lembut…dan sekonyong-konyong itu juga…terjengol depan mata aku sesusuk tubuh yang hanya dibaluti sehelai baju tidur dari kain sutera yang lembut dan “see thru” ..menjemputku masuk ” Masukla…aamat…mali masuk. ” sambil kepalanya menjengah keluar “Wahh.. hujan lagi lebat aaa…lu ada basahka…sejukka?”

Pandangan aku tak lepas mengamati susuk tubuh ahling ..tak berkelip mata aku..cuma mampu berkata ” Ya..ya..hujan lebattt…sejukkk” sambil melangkahkan kaki kedalam rumah.

Pompuan cina tu mengiringi ku ke sofa dan menyuruh ku duduk, sambil menyapa ” Apa mau minum Mat…hujan ini macam… sejuk…mesti mau kasi panas sikit…. wineka… liquorka…bolehka Mat ?” Ahsoo tu tanya aku.

“Apa-apa pun bolehla AhLing…saya semua boleh” aku membalas sambil terus menghayati tubuh betina cina tu…yang berdiri didepanku dibawah cahaya lampu ruang tamunya..dan kelas terbayang disebalik kain yang nipis tu…sebatang tubuh yang mungil dan montok…

Ahsoo tu pergi kedapur dan datang balik dengan memegang sebotol wine merah dan dua butir gelas… meletakkannya diatas meja…dan duduk dihujung sofa panjang dengan kaki tersilang.. mengadapku… belahan bawah baju tidurnya terselak..menyerlahkan sebahagian pehanya yang gebu dan betisnya yang bunting padi putih melepak.

Dipendekkan cerita, lepas kena dua tiga gelas wine merah, sambil kami bersembang, …aku dah sedikit senoneng..masa tu cerita pun dah mula open …puas aku angkat, lambung ahsoo tu dengan kata-kata pujian ..biar dia terangkat habis…sambil kona-kona sikit..

Makin lama aku tengok ahsoo tu pun dah semakin tak senang duduk macam mengharapkankan sesuatu…….beberapa kali dia bertukar silang kaki..dan bila pehanya terangkat kelihatan warna merah seluar dalam sutera yang menutupi setompok daging di celah pehanya yang putih melepak…… bila tangannya menyelak-nyelak rambut perangnya bawah sikit paras bahu… terserlah pangkal
lehernya yang putih bersih…sesekali terlondeh leher baju tidurnya sehingga menampakkan tompokan warna merah kain sutera yang membungkusi kedua-dua daging pejal diatas dadanya yang membengkak ..montok…pangkal dadanya…jangan ceritala..putih melepak..kalau kena love bite sikitje mesti lebammmm.

Orang kata warna merah ni boleh merangsang nafsu. Memang betulla..kote aku pun makin lama dah makin tegang..

” Ah ..kacau ni..tak pakai sepender pula..jangan-jangan..ahsoo ni dah perasan kote aku yang mula terjungkit-jungkit dibawah seluar kat celah peha aku…asyik dia jeling-jeling kat situ je..” kataku.

Aku pun bangun perlahan, sambil menegakkan pinggang…Melihat aku bangun Ahsoo tu bersuara ..”Sini mali dekat duduk la Mat” mempelawa aku duduk sebelah nya…

Pucuk dicita ulam mendatang, aku pun terus duduk disebelah kiri Ahsoo tu …dan otomatikje..tangan kanan aku memaut pinggangnya …dia agak tersentak dan memandang mukaku…..mata kami bertentangan… seketika matanya yang tak berapa sepet tu semakin layu dan kuyu makin terpejam… sambil bibirnya yang basah agak terbuka sedikit… mengharapkan sesuatu….dan tangan kanannya
merayap kepeha aku..dan terus memegang batangku yang semakin keras menegang
dan memicit-micit pelahan..

“Wow…besar..panjang…kelas” Ahsoo tu berbisik manja dengan suara yang gemersik diantara dengar dengan tidak….sambil tangan kirinya melingkar kepinggangku dan menarik badan aku rapat keadannya.

Perlahan aku mendekatkan mukaku kemuka betina cina tu sambil aku menghembus-hembuskan nafas aku keseluruh muka dia..dan bibirku merapat kebibir yang mungil dan berair ..terus mengucup lembut…pantas bibir MeiLig cuba menangkap bibirku ….aku mengelak sikit dan melarikan mulut
trus menelusuri bahagian bawah telinga betina cina tu sambil menghembuskan nafas aku kelubag telinga dan mula membuat jilatan dibawah cuping telinga betina cina tu…saja nak tambahkan gairah cina tu sikit….nafas MeiLing seakan tersekat-sekat.

Dadanya yang mula menekan rapat kedadaku terasa berombak kuat…..dua ketulan daging yang makin membengkak begitu terasa menunjal dada aku..sambil nafas ahsoo tu semakin kuat terhembus dari lubang hidungnya dan mulutnya menghasilkan suara mendesah perlahan..”ahh..ahhh..ahhh”

Aku tau dah..ahsoo ni mesti dah mula stim ni…ahsoo tu mengalihan tanganya memaut belakang leher aku…dengan kepalanya meliuk lentuk ..menyerlahkan lagi batang leher nya yang putih bersih..

Aku terus membuat serangan disekitar batang leher dan telinga ahsoo tu sambil menyedut dan sesekali mengigigit lembut. Betina cina yang makin terangsang tu…menyambar mulut ku dengan mulutnya..dan menjulurkan lidahnya kedalam mulut aku …meminta disedut..

Aku mengulum lidah MeiLing dan menyedut panjang-panjang sambil memain-mainkan lidahku ..sambil tangan kanan aku memaut kuat pinggang nya.. tangan kiri aku mula menguraikan tali pinggang baju tidurnya..dan terus merayap naik kebahagian dada sebelah kiri …

Seketika tangan aku bermain-main diatas coli warna merah menyala..dan mengusap-usap lembut tetek ahsoo yang mengkal dan montok ..mengusik-usik punat yang keras menunjal kain coli yang nipis ….dan dengan lembut menyelinapkan tapak tangan aku kedalam coli…maka terlekaplah tapak
tangan aku diatas seketul daging yang pejal yang semakin membengkak ..menunggu masa
untuk dilepaskan dari bungkusannya..

Tangan kanan ku pantas menjalar keatas ..dan TASS..terburai lah kain sutera yang kemas membungkus kedua buah dadanya..dan tersembullah dua buah gunung yang tersergam indah …Tanpa membuang masa tangan kiriku terus melakukan ramasan dan ulian keatas daging pejal disebelah kiri menggentil-gentil putingnya yang agak kemerahan dikelilingi bulatan kecil warna coklat kemerahan… dan sebelah kanan daging montok pejalnya pula aku ramas-ramas dan uli…. bersilih-ganti aku mengerjakan kedua-dua buah tetek yang mengkal dan montok sambil menggentil-gentil putingnya yang semakin tegang ….sementara mulutku dan mulut ahsoo tu tak putus-putus berkucupan saling sedut menyedut lidah satu sama lain…sampai berdecit-decit bunyinya.

Aku melepaskan mulutku dari berkucupan dengan ahsoo tu …dan mulutku mula menyelusur kebawah sambil menjilat-jilat dan menyedut pangkal leher dan atas dadanya…. sehinggalah sampai ke sebutir punat yang terjojol..dan terus melepaskan nyonyotan demi nyonyotan dan memainkan lidah aku
disekeliling kedua-dua putting tetek kiri dan kanan silih berganti..menyedut dan menggigit lembut seluruh kawasan lembah yang memiliki dua gunung betina cina tu.. yang dah lama kegersangan…. sampai habis dibasah dengan airliur aku.

Sesekali tubuh betina cina tu terangkat-angkat sambil merintih kesedapan bila aku nyonyot dan gigit-gigit putingnya “Aah.. mmatt… sedapppp….lagi hisap Mattt” MeiLing merengek sayu menikmati adegan yang baru saja bermula…

Puas aku nyonyot putingnya yang agak comel…aku tolak badan ahsoo tu ke sofa yang dibalut dengan kulit dan mengalas kepalanya dengan bantal kecil yang ada….Dia menurut lembut..tangan ku menyelak kain sutera yang membalut sebahagian tubuh betina cina tu….mengangkat sedikit badanya dan melurutkan lengan baju tidurnya kebawah…

Terhidang didepan mata aku sekujur tubuh yang putih melepak agak kemerahan..sampai agak jelas urat-urat dibawah kulit yang mulus dan lembut itu….terdampar menanti untuk diterokai bukit bukau dan lembah belukarnya..dan daging-daging pejal yang sedia untuk diratah.

MeiLing memaut badanku dan menyambar mulutku dengan mulutnya yang mungil …dan cuba menarik baju aku keatas ..kami melepaskan kucupan dan aku membantu ahsoo tu membuka baju aku…Dengan pandangan yang geram dia mangamati tubuh ku yang agak tegap dan sasa ( bukan nak puji diri..tapi aku selalu juga angkat weight..bukan apa..macam kata ahsoo tu …jaga badan) dan
terus memeluk aku dan merapatkan buah dadanya ke dadaku….kedua-dua teteknya yang pejal tu menongkat dada aku sambil badannya bergoyang menggesel-geselkan kedua-dua tetek montoknya kedadaku.

Aku melepaskan pelukan… dan mengalihkan kedua kakinya kesebelah dalam sofa…kote aku yang dah tegang ..terjungkit je disebalik seluar aku. Aku bangun dan melurutkan seluar bermuda aku dan terjulurlah sebatang kote yang keras dan tegang …masa tu kalau gantung dua biji kelapa muda
pun takda hal punya ..

Melihatkan kote aku je ..MeiLing pun terus bangun menyambar kote aku dengan tanganya dan menggenggam dengan geramnya..terus mendekatkan mulutnya ke kote ku dan menjelirkan lidahnya memulakan jilatan di sekeliling kepala dan batang aku membawa ke pangkal dan terus kedua-dua biji aku yang kejap tergantung dijilat dan disedut-sedutnya…

Ahsoo tu membuka mulutnya dan mula mengulum batang aku sambil lidahnya membasahi kote ku dengan airliurnya dan sesekali hujung lidahnya bermain-main di lubang kecil dihujung kepala kote ku.Sambil tangannya menggenggam erat pangkal koteku…mulutnya disorongkan kedepan dan
kebelakang sambil lidahnya bermain-main diseluruh bahagian koteku..sesekali disedutnya kuat sampai agak cengkung bahagian pipi dimulutnya. Puas dia mengulum dan menghisap kote aku..lidahnya mula menjalar keperutku sambil kedua tangannya menggosok dan mencakar lembut belakang badan aku..dan terus ke puting kecil tetekku .. menghisap dan menyonyot lembut….aku pulak memang pantang kena sedut kat putting tetek aku..terus tarik badan dia bangun mengadap aku dan dengan cepat memeluk pinggangnya dan mengulum lidahnya…panjang juga lidah ahsoo ni..sedap pulak tu…kami seling menyedut dan menelan airliur satu sama lain…masa tu aku dan betina
cina tu dah bogel abis…kote aku pula saja aku sondol-sondol kan kat celah peha
ahsoo tu….kat bawah tundunnya yang agak tembam dan ternaik sikit…..terasa basah sikit kat kote aku.

” Dah berair dah ..ahsoo ni..sekejap lagi ..memang aku makan biji kelentit merah ahsoo ni” kataku dalam hati.

Puas berkucupan…aku baringkan betina cina tu kesofa turut baring disebelahnya..(mujur sofa tu agak besar.muat juga dua orang ..tapi berhimpit sikitla) Lidahku terus menjilat-jilat bawah telinga ahling dan terus menjalar kebahagian dadanya dan kembali menyonyot dan menyedut tetek dan puting bersilihganti ….sambil tangan kanan ku meramas ramas tundun dicelah peha betina cina tu dan jari hantu ku pun mula mencecah dan menjolok-jolok kedalam belahan alur yang semakin basah berlendir… Mimi membuka sikit pehanya supaya senang sikit jari ku meneroka alur cipapnya yang begitu lama kegersangan…jari telunjuk dan jari manisku menguak bibir cipap yang terbuka sedikit dan menjolokkan jari hantu kepermukaan alur yang berair hangat dan terus menari-nari meniti belahan..keatas dan kebawah.

Hujan diluar semakin lebat..seolah-olah mengiringi aksi-aksi yang semakin rancak diatas sofa antara aku dan ahling…ahsoo jiranku…kesejukan suasana diluar diimbangi dengan kehangatan tubuhku dan tubuh betina cinatu yang bakal bercantum menjadi satu.

Terangkat-angkat punggung betina cina tu bila jari ku menggentil-gentil biji kelentitnya yang semakin mengeras….Sekeliling lubang cipap ahsoo tu semakin basah…diatas..mulutnya tak berhenti mengerang dan mengomel ..sekejap cakap cina (aku pun tak paham) sekejap “Ahhh..ahh. lagi
..mmattt ..lagiii …sedappppp …uuhhhh”

Aku jolokkan dua jari aku masuk kelubang cipapnya ..agak sempit juga..dan terasa ketat bila betina cina tu mengemutkan pantatnya.. (maklumla lama dah tak pakai..lebih 10 tahun beb…aku agak ..ahsoo ni mesti kuat makan ubat cina..ginsengke..entah apa-apa lagi. ..lantah dia le..janji..kejap lagi ..masakla lubang cipap betina cina ni kena sodok dengan butuh aku )

Puas aku kelebek cipap dan gentil biji kelentit ahsoo tu dengan jari-jemariku….aku bangun dan melipat kaki ahling..dengan lututnya terjongkit dan menguak pehanya yang putih gebu .terkangkang…dibawah cahaya lampu ruang tamu yang terang benderang .terserlahlah tundun
cipap yang tembam yang bakal aku lunyaikan.

Dicelahan bibir cipap yang sedikit terbuka …kelihatan bahagian dalam cipap ahsoo tu yang kemerahan dan berkilat basah..disekeliling tundun yang tembam tu licin bersih macam baru lepas kena cukur..cuma ada setompok bulu puki yang ditinggalkan berbentuk V diatas alur cipap

Tak tunggu lama ..aku pun menyembamkan muka aku kecelah pehanya…… menjilat, menyedut dan menggigit-gigit tundun cipap dan peha yang putih kemerahan ahsoo tu dengan geram ….sampai kelihatan bekas-bekas sedutan yang meninggalkan lebam=lebam kemerahan diatas kulit pangkal pehanya ….. dan lidahku pun mula menerokai alur cipapnya yang semakin berair…sambil
kedua tanganku terus menguak pehanya…terkangkang.

Sesekali aku menjulurkan lidah ku kedalam lubang cipap sambil bibirku melekap menyedut bibir dalam cipap betina cina tu… Aku mainkan lidah ku pada biji kelentit ahling yang merah menonjol..dan bersuara “Ah ling..lu punya pantat baaanyak sedap..panas… lu ada sedap ka saya jilat “

“Sseeddappp..aah..mmattt…lagi kasi jilat ..ah ..ah ..sedapppp..suck it matt..suck it honey” suara ahsoo tu bergetar.

Betina cina tu dah syok abis…kedua tangannya sekejap meramas-ramas kedua teteknya sambil bahagian dadanya terangkat-angkat dengan mulutnya merengek-rengek kesedapan. ( bising juga mulut betina cina ni bila dah stim ..nasib baik rumahnya tertutup rapat dan kat luar hujan lebat)

MeiLing terus mengayak-ayakkan punggungnya dan menunjal-nunjalkan tundun cipapnya yang basah berlendir kemuka aku ..sesekali dikepitnya kepala aku dengan pehanya ..

“Uuoohhh yesss..matt…suck it honey ..!!!” dan dipegangnya rambut aku sambil ditekankan kepala aku kearah pantatnya..sampai habis berlumur dengan air pantat ..muka aku….Kalau boleh ..agaknya kepala aku aku pun nak dimasukkan dalam lubang cipap dia…lagi-lagi bila aku sedut dan
nyonyot-nyonyot biji kelentitnya.

Selang tak lama kemudian..rengekan betina cina makin kuat.. ‘Uhh.. uhhh… uhh… ahhhmmmatttt…. sedap.. amat… saya.. air mau keluar.. amatt..lagi hisap.amattt..lagii…suck it mat..suck my clit honey”

Mulut dan lidah aku makin mengganas..dengan..seluruh muka aku sekali aku tonyohkan kat lubang pantat betina cina tu…dan akhirnya.

“Agghhhhhhh…I’m commmmiiiiiiiiiiing” Ahsoo tu mengerang kuat.

Ditekannya kepala aku kelubang cipapnya dengan sekuat hati ..dan pehanya mengepit kuat kepala aku…teras menyembur keluar air pekat yang hangat ..deras merempuh muka aku yang tersembam… dilubang cipapnya yang basah berlendir….sampai nak lemas aku dibuatnya.

Aku angkat muka aku yang bersememeh dengan air puki cina tu dan memandangnya ..Ahsoo tu membuka matanya dan meleretkan senyuman dibibirnya yang bak ulas limau ..mempamerkan muka yang kelegaan…

Aku mengesat muka aku dengan t-shirt aku dan selepas beberapa saat, aku tarik tangannya dan mengarahkannya bangun..dan memusingkan badannya membelakangkan aku dan menolaknya mengadap sofa…dengan kedua tangannya bertahan di hujung sandaran sofa dalam posisi sedikit menonggeng…

Aku pun bengkokkan kakinya supaya berlutut diatas sofa ..sambil menekan pinggangnya kebawah..dan menarik punggungnya sedikit keluar…melentik…punggungnya yang pejal aku ramas-ramas dan tepuk-tepuk…pehanya terkangkang sedikit….dan kelihatan lubang cipap ahhsoo tu yang merah berair-air..terkemut-kemut ..dicelah pehanya yang putih gebu..menunggu kote aku merodoknya.

Aku yang berdiri mengadap punggungnya membongkokkan badan aku sambil tangan aku menjangkau dua buah tetek nya yang tergantung dan terus meramas-ramas…dan merapatkan muka ku ke telinga ahlingg…

” Lingg…saya kasi masuk saya punya batang yaa” aku minta izin betina cina tu. “Eemmmm…” Mimi merengek manja sambil sebelah tangannya menggapai-gapai mencari kote aku.

Aku menegakkan badan semula dan mengacukan batangku kelubang cipap ahling dan menekan perlahan menjolok lubang cipapnya….terasa sempit dan ketat..nasib baik dah berair..kalau tak susah juga…terlepas je kepala butuh aku kedalam lubang ahling..terasa pantatnya yang panas..mengemut
kepala butuh ku……aku pun terus menjolokkan batang aku semakin dalam ke lubang cipapnya… agak laju dan kuat sikit aku tekan…sampai ahling tersentak ikit.. “Hekkk…Uhh..Uhhh” dengan suara tersekat sekat.

” Ling..sakit ka..” aku tanya dia lembut..”Takkk… sedappp…..lagi dalam ..mattt” pintanya manja

Aku pun membenamkan habis kote aku kedalam puki cinatu ..sampai kepangkal…terasa hujung kote aku menyentuh hujung lubang pukinya dan aku biarkan disitu sekejap…Ahsoo tu semakin kuat mengemutkan lubang pantatnya. Aku menarik keluar batangku perlahan dan menjunamkan dengan laju… Aku memulakan stroke hayunan butuh ku dengan rentak …bila tarik pelahan dan
bila membuat tujahan aku lajukan dan menghentak kuat..

“Hekkk!” bunyi suara ahsoo tu kesenakan..dan membalas dengan kemutannya.. Dua tiga kali aku buat macam tu..Ahsoo tu menggenyeh punggungnya dan menekan kuat cipapnya kepangkal butuhku yang terpacak keras dalam lubang pukinya.

Seterusnya ..aku pun mulakan sorong tarik butuh aku keluar masuk ke pantat ahling…sekejap laju..sekejap perlahan…terasa panas dalam lubang cipapnya yang ketat mengemut butuhku…

Aku ingat ..pantat india je panas ..rupanya lubang puki cina ni pun boleh tahan..kuat dia punya kemut..lagi ketat dari puki Devi…ini tak lain ..mesti penangan ginseng ni…bila aku tujah butuh aku masuk ke lubang pukinya …aku lajukan sikit..bila tarik keluar aku pelankan sikit…sesekali aku hentak butuh aku kuat sikit dan lajukan stroke tujahan butuhku keluar masuk lubang cipapnya… ahling membalas dengan menghayunkan badannya kedepan belakang mengikut rentak ayunan aku dan menghenyakkan punggung semahu-mahunya ke pangkal peha aku.

Ahsoo ni memang betul pandai main..tiap kali aku tarik butuh aku keluar dia pun kemutkan kuat-kuat lubang puki dia sambil mulutnya tak berhenti-henti..” Fuck me mattt..fuck me harder…harder honey… fuckme.. fuckme..baby…fuck me harder…you cock fell gooodd insideme matt..itss soooo
big..and…stronggg….fuck me matt..push it harder”

Aku melayan nikmat kemutan pantat betina cina tu ….” Yess baby…I’m gonna fuck u hard …baby…its hot babe….your cunt is hot baby..it feelss gooodd..my cock felss good inside u..babe”

Dekat setengah jam aku henyak pantat cina tu..betina tu semakin tak keruan…badannya meliuk lintuk kesedapan ” air …mau keluar mat…lagi laju matt…fuck me hard mattt….faster …fuck me mattt ” samil mengayakkan buntutnya kekiri kanan keatas kebawah ..dah tak ada rentak lagi ….aku tahan je butuh aku ..sambil aku memegang pinggangnya membantu betina cina tu menghenyakkan kedepan kebelakang lubang cipapnya ke butuh yang tegang dan keras menujah lubang pantatnya..

Bila aku agak dia dah nak sampai je..aku pun terus cekau rambut dia dan tarik badan nya agak menegak sikit..dan terus menangkap kedua-dua teteknya yang tergantung membuai-buai dan menggentil-gentil putingnya…dan meramas-ramas kedua-dua daging pejal dan montok tu dengan agak kuat..

Punggung cina tu terus mengayak laju..dan dinding lubag pantatnya mengemut-ngemut butuh aku semakin kuat..dan…. “Aaghhhhh…. yes.. yesss mattt ….yesssss …i’m commmmmiiiiingggg
honey.. i’m commmiiiiiiiinggggg” ..sekejapan itu terasa panas butuhku dibanjiri air pekat berlendir yang tersembur dari lubang cipap betina cina tu…aku menguatkan lagi pelukan ku dari belakang dan membenamkan butuh aku sedalam-dalamnya kelubang cipap cina tu…yang klimaks buat kali kedua.. sedagkan aku masih lagi menungu masa yang sesuai untuk meledakkan pancutan air pekatku

Tanpa mencabut butuh yang dikemut erat oleh betina cina tu…. aku membalikkan badannya dan melabuhkan punggungku diatas sofa… manakala badannya membelakangkan aku.. MeiLing mengangkang dan duduk atas peha ku…..Betina cina tu mengambil nafas sebentar sebelum meneruskan aksi-aksi nya yang semakin ganas…sambil duduk aku terus menahan henyakkan dan
hentakkan tundun cipap ahling …tangan aku tak putus meramas-ramas kedua-dua teteknya yang tergantung montok dan pejal…sambil putingnya aku
gentil-gentil..

Kakinya yang dipijakkan kelantai memudahkan MeiLing melakukan hentakan demi hentakan..sambil badannya meliuk-lintuk kekiri kekanan… bila pinggangnya terasa penat sikit..tangannya bertahan diatas lututku sambil punggungnya terus menghenyak pangkal pehaku dan diayak-ayakkan kedepan
kebelakang…

 

CARA MENJILAT >> Klik Gambar

Lebihkurang sepuluh minit MeiLing dalam posisi begitu…dia berhenti dan memusingkan badannya mengadap aku tanpa mencabut butuh ku..dan terus bercelapak dengan lututnya bertahan disofa. Kedua buah dadanya yang pejal menungkat didadanya terbuai-buai didepan mukaku…terus kucapai dengan kedua tanganku…jari-jemariku terus memainkan peranan.

MeiLing terus melepaskan nafsunya yang sekian lama terpendam dan berusaha gigih untuk menghilangkan kedahagaan pantatnya yang bertahun lama kegersangan tak dijengah oleh lakinya…dengan butuhku yang keras menujah lubang cipapnya………Diluar lopak-lopak besar semakin ditakungi air hujan yang mencurah lebat… manakala didalam…. lubang cipap Ahsoo jiranku
yang sudah lama kering tak terusik kembali dipenuhi air pekatnya ……

Kedinginan malam dah tak terasa lagi pada kami berdua….kerancakan aksi-aksi rakus dan kehangatan tubuhku dan tubuh betina cina tu yang berpadu menghasilkan peluh-peluh yang bercampur baur ditubuh kami……semangat kejirananku yang menebal .. ku gunakan sepenuhnya untuk membantu Ahsoo jiranku yang dah terlalu lama kehausan…. melepaskan kedahagaannya
yang begitu mengidamkan tusukan dan tujahan butuh jantan kelubang cipapnya yang hangat membara

Lubang puki betina cina yang lebih sepuluh tahun tak diusik dan dijaga dengan baik ..kini….hampir lunyai kena sodok dengan butuh aku berulang-ulangkali

MeiLing melonjak-lonjakkan badannya keatas kebawah dengan kedua tangannya berpaut dibahuku.. henjutan-demi henjutan dan kemutan demi kemutan silih berganti..bila rentak dia agak pelan sikit aku hentakkan butuh aku keatas ..sambil tangan aku kemas memegang pinggangnya membantu gerakan
punggung Mimi.

Adala dekat dua puloh minit betina cina tu melanyak butuh aku..sambil mulutnya riuh ..merengek kesedapan..dan…

“Aammatttt…air mau keluar..mmatttt…sedap mat..sedappp…its goddd…fuck me hard matt…faster … laju mat..laju mat..harder honey..lagi kuattt…ssedappMatt….sedappppppp….uh..uhhh…i’m
comiiiiinnnnnggg.. Mat…I’m commmiiinggggggg…” MeiLing mengerang makin kuat

Air mani aku pun masa tu dah sampai kat hujung kepala butuh aku..semacam punya geli aku rasa kepala butuh aku..dia punya nikmat tak boleh critalaa..

Aku pun peluk badan MeiLing sambil mulut ku sebuk menyonyot-nyonyot puting tetek betina cina tu..dan mengangkat punggung aku bangun dari sofa….kaki Ahsoo tu berlipat kat belakang punggung aku..lubang pantatnya ditekankan sekuat-kuatnya dan kedua tangannya dipautkan di belakang
badanku….kedua-dua tanganku mengampu punggung cina tu…dan menghayun sikit punggung MeiLing dan menghentakkan butuh aku makin kuat kelubang puki cina tu…..makin menggila la betina cina tu jadinya…habis muka aku dijilatnya….mulutnya terus mencari mulutku…. dapatje lidah
aku…Ahsoo tu sedut lidah aku sampai macam nak putus …manakala tundun cipapnya melekap dipangkal butuh aku.

HERBA STAMINA >> Klik Sini

GEL ZAKAR >> Klik Sini

WANGIAN BERNAFSU >> Klik Sini

 

 

Pengalaman Seks Pertamaku

Pengalaman Seks Pertamaku

Sejak berpacaran dan bercumbu dengan dia, aku mulai seringkali merasa gairah seksualku meningkat. Aku sering merasa ingin dipeluk, dicumbu dan melakukan kontak seksual dengan dia. Aku seringkali berpikir bercumbu dengan dia dan aku bermasturbasi. Banyak cara bermasturbasi, dia mengajariku berbagai macam cara bermasturbasi, tapi aku lebih senang memeluk bantal guling, dengan aku berada di atas guling, aku menggerak-gerakkan pinggulku menggesekkan klitoris pada bantal guling sampai orgasme. Posisi seperti menunggang kuda ini memang amat sering membuatku orgasme. Hampir 90% orgasmeku, baik masturbasi maupun kontak seksual dengan dia aku dapatkan dengan posisi seperti ini. Posisi ini memang memungkinkan aku menentukan sendiri daerah mana yang lebih enak digesekkan, dan seberapa besar gesekan yang pas.

Dalam bermasturbasi, aku selalu membayangkan dia di bawah, dan aku berada di atasnya. Aku juga pernah mencoba menggunakan shower air hangat, rasanya menyenangkan dan mengasyikan, tapi tekanan air aku anggap masih kurang pas buatku, aku tidak dapat orgasme dengan menggunakan teknik pancuran ini. Aku juga tidak suka menggunakan tangan, karena kurang nyaman bila memegang daerah klitoris.

GAMBAR JILAT CIPAP >> KLICK SINI   

GAMBAR JILAT CIPAP >> KLICK SINI   

Aku menyesal baru mengetahui masturbasi setelah mengenal dia. Karena jika aku sudah mengenal masturbasi sejak dulu, tentunya aku lebih dulu merasakan kenikmatan ini. Saat ini, aku terus melakukannya bila kangen dengan dia, hasratku meninggi. Apalagi aku dan dia berada di lain kota, maka masturbasi memang jalan keluar yang terbaik untuk melepas keinginan seksualku. Terkadang aku menjadi sangat terangsang bila dia mengatakan di telepon bahwa batang kemaluannya sedang ereksi, atau dia sedang merayu-rayuku. Setelah meneleponku, aku mulai merangsang klitorisku dengan menggesek-gesekkan daerah kelaminku ke bantal guling.

Tidak seperti wanita lain yang kubaca di literatur atau buku-buku, aku adalah wanita yang cepat sekali mendapat orgasme. Dengan dia, aku hampir selalu orgasme, apalagi dengan posisi aku berada di atas. Aku selalu merasakan puncak kenikmatan seksual yang amat sangat menyenangkan bila kontak seksual dengan posisi ini. Dalam satu kali melakukan kontak seksual ataupun masturbasi, aku hanya bisa orgasme satu kali. Sulit sekali untuk mendapatkan orgasme yang kedua apalagi ketiga. Aku harus menunggu lama sekali, biasanya melakukan aktivitas dulu baru bisa orgasme lagi. Itupun hanya satu kali. Tetapi bagiku ini bukan suatu masalah. Aku sudah cukup beruntung dapat menikmati kenikmatan surgawi yang luar biasa hampir di setiap kontak seksual.

GAMBAR BUAH DADA CANTIK >>> KLIK SINI

GAMBAR BUAH DADA CANTIK >>> KLIK SINI

Aku tidak dapat membayangkan wanita lain yang tidak pernah mengalami orgasme, aku tidak dapat membayangkan kehidupan seksual mereka yang kurang menyenangkan. Bagiku orgasme adalah sangat penting. Ada hal penting yang menggoda diriku, bahwa aku tidak pernah mengeluarkan cairan saat orgasme. Memang kemaluanku terasa basah bila terangsang, akan tetapi tidak pernah mengeluarkan cairan seperti layaknya dia mengeluarkan sperma saat ejakulasi. Namun aku selalu merasakan kepuasan yang luar biasa saat aku orgasme. Menurut dia hal itu biasa pada wanita, bahkan menurut dia, pacar-pacarnya dulu juga tidak pernah ejakulasi ketika orgasme.

Hal lain yang aku sering lakukan adalah bahwa memang aku seringkali tidak membutuhkan atau tidak menginginkan orgasme pada setiap kontak seksual, terkadang aku hanya ingin melayani dia. Hal ini tampaknya sulit dimengerti oleh dia. dia seringkali memaksakan diri agar aku mengalami orgasme setiap melakukan kontak seksual. Padahal, terkadang aku sangat puas hanya dengan melayani dia, bukan kepuasan seksual, tapi kepuasan psikologis dapat melayani dan memberikan kepuasan surgawi kepada pasangan yang amat kusayangi.

Keperawanan dan Hubungan Seksual

Aku selalu berusaha menjaga keperawananku. Aku berprinsip bahwa aku tidak ingin melakukan hubungan seksual sebelum menikah. Aku ingin memberikan kesucianku kepada suamiku. Keinginanku hanya setengah terkabul. Memang yang memerawaniku adalah dia, akan tetapi sebelum pernikahan, kira-kira 5 minggu sebelum pernikahan kami. Saat itu kami sedang melakukan petting seperti biasa. Sebelum petting kami berdiskusi tentang malam pengantin kami, keperawanan dan impian kami dalam menikmati malam pertama. Aku menceritakan ketakutanku menghadapi malam pertama. Aku tidak dapat membayangkan batang kemaluan dia (yang menurut ukuranku besar) akan memasuki kewanitaanku yang sangat kecil. Aku juga membayangkan kalau batang kemaluan dia yang keras memasuki lubang kewanitaanku, tentunya menyakitkan.

 

MINYAK WANGIAN SEKS >> Klik Sini

Aku banyak mendengar dari teman-teman kuliah yang sudah menikah, atau dari pengalaman orang lain bahwa hubungan seksual pertama kali akan menyakitkan, ada yang sampai tidak bisa berjalan, sakit selama satu bulan, dan lain-lain. Ketakutan itu begitu menghantui diriku. Di satu sisi, aku memang amat ingin merasakan hubungan seksual yang menurut banyak orang begitu nikmat, akan tetapi aku takut untuk melakukan yang pertama. Jika dia bertanya kepadaku, apakah aku ingin melakukan hubungan seksual di malam pertama atau tidak, aku bingung. Aku sempat mengatakan sebetulnya aku ingin sudah tidak perawan saat malam pertama, agar aku dapat menikmatinya tanpa sakit.

Rupanya dia salam paham dengan pernyataanku ini. Maka pada malam itu, ketika petting, dia bertanya apakah batang kemaluannya boleh dimasukkan. Aku saat itu ragu-ragu, antara ingin dan tidak. Aku tidak mengatakan apa-apa, tapi tidak lama setelah batang kemaluan dia menggesek-gesek kemaluanku dari luar, aku merasakan sesuatu yang memasuki lubang kewanitaanku. Agak nyeri, dan aku tahu bahwa dia telah memasukkan batang kemaluannya ke dalam liang kewanitaanku. “ooh..! Jangan say..” Bisikku saat itu, dia seolah tidak mendengar dan aku merasakan batang kemaluannya semakin dalam masuk ke dalam liang senggamaku seiring dengan gerakan pinggul dia. Aku menolak dia, saat itu kuputuskan aku tidak ingin melakukannya dahulu, dan aku merasakan sakit pada lubang kewanitaanku.

Karena aku mendorongnya, aku merasakan batang kemaluannya tercabut dari liang kewanitaanku. Agak

UBAT KETAT FARAJ >> Klik Sini

nyeri, ada perasaan seperti benda yang memaksa masuk, dan ada sensasi seperti (maaf) saat kotoran yang keluar di saat buang air besar, tapi sensasi ini di lubang kewanitaanku. dia tetap memeluk, dan saat itu bersamaan dengan orgasmenya. Aku merasa lega, karena bersamaan dengan Abang orgasme. Aku pun memeluknya dengan erat.

Setelah dia melepaskan diri, karena ingin membersihkan tumpahan sperma di kasur, aku melihat ada tetesan darah di paha dan rambut kemaluanku, dan juga di sprei bersama tumpahan sperma dia. Saat itu aku berpikir bahwa aku dapat haid, karena memang sudah saatnya aku datang bulan. Rangsangan seksual tentunya membantu keluarnya darah, pikirku. Segera Aku membersihkan noda darah di sprei dan di sekitar kemaluanku dengan tissue, Kemaluan dia juga aku bersihkan dengan tissue. Saat itu masih terasa sensasi adanya barang yang masuk di kemaluanku walaupun sudah tidak ada apa-apa lagi.

Setelah bersih-bersih, dan menghabiskan waktu, sore hari aku memeriksa pembalut wanitaku. Ternyata tidak

ada lagi darah keluar. Padahal biasanya pendarahan di hari pertama lumayan banyak. Aku menyampaikan hal ini ke dia. dia hanya terdiam, dan dia mengatakan bahwa ada kemungkinan aku sudah tidak perawan lagi.

Aneh, aku tidak merasa menyesal, sedih, atau apapun. Aku hanya berpikiran bahwa kalaupun itu adalah darah

PETUA AIR MANI LAMBAT KELUAR>>Klik Sini

perawanku, aku tidak menyesal karena aku berikan kepada dia, yang saat itu sudah kuanggap sebagai suami (karena tinggal 5 minggu lagi kami akan menikah). Aku hanya khawatir bahwa darah tersebut bukan karena sobeknya selaput dara, akan tetapi karena gangguan dalam rahimku. Pikiran ini terus menghantui diriku sampai seminggu setelah itu. Untungnya Abang bisa meyakinkanku bahwa bukan kelainan, akan tetapi akibat sobeknya selaput keperawananku. Kami sepakat bahwa akan kita lihat pada malam pertama. Jika ternyata aku tidak berdarah lagi, berarti itu adalah akibat sobeknya selaput dara, akan tetapi bila berdarah, ada kemungkinan dari sebab lain. Kami sangat berdebar menunggu hari H. Sampai hari H, kami tidak pernah melakukan lagi, bahkan petting pun jarang kami lakukan. Selain sibuk, aktifitas seksual kami lakukan hanya dengan melakukan petting saja.

Tidak terasa, hari yang ditunggu tiba. Acara pernikahan berlangsung lancar. Aku begitu terharu, begitu juga dia. Malam pertama kami lewatkan di sebuah hotel. Kami merasa senang sekali, saat mandi, kami mandi berdua, saling menyabuni satu sama lain, begitu menyenangkan. Saat itu juga kami saling mencukur bulu kelamin satu sama lain sampai benar-benar mulus (namun kami berdua sepakat bahwa kami tidak akan mencukur lagi sampai mulus karena amat sangat tidak nyaman ketika rambut-rambut itu tumbuh kembali).
Setelah acara dengan keluarga terdekat selesai dan kami kembali ke hotel, Aku langsung memeluk dia, mencium pipinya. Berjuta perasaanku saat itu, senang, takut, terharu, lelah, namun ada hal yang amat kusukai, bahwa akhirnya kami berdua bisa menikah dan menjadi suami-isteri. Aku memaksa dia untuk melakukan malam pertama kami malam itu, semula dia mengalah dan tidak ingin aku terpaksa karena lelah. Tapi aku memaksa karena aku tidak ingin suamiku tidak merasakan malam pertama, yang ditunggu-tunggu

. dia kemudian mencumbuku, setelah batang kemaluannya tegak sempurna dan sangat keras (hasil latihannya sebelum menikah membuat batang kemaluannya keras luar biasa. Aku sempat takut tapi terkagum-kagum).

Sebelum memasukkan batang kemaluannya, aku menuangkan sedikit baby oil ke lubang kenikmatanku, dan aku juga menuangkannya di batang kemaluan Abang (baby oil ini ide dia, supaya aku tidak merasa sakit

saat pertama kali berhubungan seksual, karena menurut dia, sakit atau tidak tergantung dari lubrikasi lubang kemaluan). Aku menutup mataku, dan berdebar, sangat takut. Berjuta perasaan ada dalam pikiranku, namun aku berusaha tetap tampak tenang. Tidak lama kemudian, aku merasakan batang kemaluan dia menyentuh bibir kemaluanku. Dimain-mainkannya ujung batang kemaluan di bibir kewanitaanku. Aku menjadi semakin senewen. Saat itu dia terus menciumi pipi, leher, kuping sambil terus memainkan ujung batang kemaluan di bibir kemaluanku. Aku menjadi bernafsu, dan mulai mengulum bibir Abang.

Tidak lama kemudian, aku merasakan kemaluanku terasa sedikit panas, dan penuh saat batang kemaluan dia memasuki lubang kemaluanku. Aku tersentak, ingin rasanya mendorong dia. Untung tidak aku lakukan, aku malah memeluknya keras. Namun aku tidak dapat menahan rintihanku. Aku hampir menangis ketika dia berhenti melakukannya dan berkata ingin mencabut kalau aku merasa sakit (dia begitu perhatian dan sayang

padaku, sampai-sampai dia mau berhenti melakukan kenikmatan malam pertama untukku). Aku begitu terharu, dan aku memintanya untuk meneruskannya. Aku tidak dapat menikmati malam pertamaku. Sakit, dan ada sensasi seperti saat membuang air di kemaluanku saat batang kemaluan dia keluar masuk. Aku tidak orgasme selama dua malam, tapi aku sangat puas.

CERITA SEKS DENGAN CIKGU >> Klik Sini

Dari malam pertama aku tahu bahwa selaput daraku sudah sobek 5 minggu sebelum pernikahan. Rasa sakit, sepertinya bukan karena sobeknya selaput dara, akan tetapi karena belum terbiasanya lubang kewanitaanku menerima batang kemaluan dan lubrikasi yang kurang.

Hari ketiga, ketika sudah kesekian kalinya kami melakukan hubungan badan, aku mendapatkan orgasme pertamaku yang aku dapat saat melakukan hubungan seksual. Seperti biasa, aku mencapai kenikmatan luar biasa tersebut dengan posisiku di atas. Ada sensasi yang sangat berbeda ketika aku orgasme dengan adanya batang

kemaluan yang masih berada dalam liang senggamaku, luar biasa. Sejak saat itu, aku sudah mulai menyukai, amat menyukai, bahkan tergila-gila melakukan hubungan seksual dengan Abang. Begitu

menyenangkan dan nikmat sekali. Aku pun lama-lama dapat berhubungan seksual tanpa harus menggunakan baby oil. Saat ini sudah beberapa posisi yang kami coba. Dari semua posisi, aku sangat menyukai dua posisi Missionary: dia di atas dan memelukku, atau aku di atas dan memeluk dia dari atas. Posisi terakhir ini yang pasti membuatku orgasme.
Hasil latihan dia memperkeras batang kemaluannya dan menahan orgasme membuatku sangat tergila-gila untuk selalu

melakukan hubungan seksual. Saat aku tidak bersama dia, biasanya aku bermasturbasi dan

membayangkan saat batang kemaluan dia

memasuki lubang kewanitaanku. Sungguh, menurutku tidak ada hal lain yang amat menyenangkan diriku saat aku orgasme ketika melakukan hubungan

seksual den

gan dia. Latihan Keggel yang k

ujalani ternya

ta dapat membantuku mencapai orgasme dan juga menurut dia menambah nikmat hubungan seksual ketika aku melakukan kontraksi otot-otot yang aku latih dengan latihan Keggel.

BACA LAGI>>Klik Sini

Aksi Artis Terlampau >>Klik Sini                        Pelokon Kena Raba >>>Klik Sini

 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...